چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 6983
عرب انصاری خبر داد:

رونمایی از مرقد مادر و عمه امام خمينی(ره)

قم نيوز : قم نیوز: مرقد مادر و عمه امام خمينی(ره)‌ در قم همزمان با سالگرد رحلت ايشان در قم رونمايی می شود.
رونمایی از مرقد مادر و عمه امام خمينی(ره)
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی انصاری در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمينی(ره)، ضمن بزرگداشت ياد و خاطره شهدای سوم خرداد، با اشاره به حركت كاروان تشييع شهدای گمنام همزمان با سالروز فتح خرمشهر، تصريح كرد: زمينه‌های لازم برای تشييع باشكوه و ميزبانی شايسته از كاروان اين شهدا در قم بايد فراهم شود.

وی ضمن محكوم‌كردن اهانت به ساحت امام هادی(ع) و ائمه معصومين، خاطرنشان كرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی در صدد شكستن قداست اين ائمه بزرگوار هستند اما بايد بدانند اين هجمه‌ها هميشه وجود داشته و همواره با اين حركات ائمه معصومين بيشتر مورد اقبال و توجه مردم بوده‌اند.

معاون سياسی امنيتی استاندار قم تصريح كرد: همچنين نهادهای مردمي و اقشار مختلف مردم بايد حضور پرشورتر و گسترده‌تری در دفاع از ارزش‌های دينی و اسلامی داشته باشند.

وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی دستگاه‌های اجرايي استان براي بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمينی(ره) افزود: با توجه به اينكه سال آينده ۵۰ امين سالگرد قيام ۱۵ خرداد به عنوان بعثت و مبدا انقلاب اسلامی است و اين افتخار ويژه به نام مردم قم و حوزه علميه ثبت شده، بايد با برنامه‌ريزی مناسب اين روز بزرگ با عظمت بيشتری گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام عرب انصاری از رونمايی از مرقد مادر و عمه حضرت امام(ره) در سالگرد ارتحال ايشان خبر داد و افزود: در سالروز رحلت حضرت امام(ره) و قيام ۱۵ خرداد با هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرايی استان بايد فضاهای شهری به خوبی آماده شده و تمام ظرفيت‌های استان برای ميزبانی از زائرين بسيج شوند.

در اين جلسه مسوولان كميته‌های مختلف ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمينی(ره) گزارشی از برنامه‌های خود برای اين ايام ارائه كردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.6n-t23nwxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما