يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 4589
آتش زر:

ورزش قم جهش چشمیگری داشته است

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم گفت: ورزش قم در سال های اخیر در بخش های مختلف رشد و توسعه چشمگیری داشته است.
ورزش قم جهش چشمیگری داشته است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد آتش زر در جمع مسوولان ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی استان قم در مراسم بهره برداری از سالن و استخر بانوان نرگس قم، تصریح کرد: رشد و پیشرفت را به صورت جدی می توان در بخش های مختلف ورزش قم اعم از همگانی، قهرمانی و عمرانی مشاهد و حتی لمس کرد که این موفقیت ارزنده ای است.

آغاز پیشرفت‌های قم بعد از استان شدن در سال ۱۳۷۵
وی ادامه داد: پیشرفت ورزش قم به خصوص بعد از استان شدن قم در سال ۱۳۷۵ توسط رهبر معظم انقلاب بیشتر بوده است و امروزه شاهد هستیم که فضاهای ورزشی برای بانوان نیز به صورت اختصاصی ساخته و احداث می شوند.

رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای بانوان به خصوص در بخش ورزش، تاکید کرد: امروزه ورزش برای بانوان یک امروز لازم و ضروری است و به هیچ عنوان به آن به عنوان تفریح نباید نگاه کرد.

ورزش برای بانوان لازمه زندگی است
وی ابراز داشت: ورزش برای بانوان نه تنها صرفا تفریح محسوب نمی شود بلکه تامین کننده سلامتی و از ضروریات زندگی است زیرا بعلت نحوه زندگی بانوان در جامعه امروز ما ممکن است بانوان با مشکلات روحی، جسمی و روانی مواجه شوند.

آتش زر اقدامات دولت در توسعه فضاها و امکانات ورزشی را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: دولت های نهم و دهم توجه ویژه ای به مقوله ورزش داشتند و امروز شاهد هستیم که قم نیز موفقیت های زیادی در ورزش کسب کرده است.

تحقق یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به قم
گفتنی است: سالن و استخر ورزشی ویژه بانوان در بوستان تفریحی ورزشی نرگس واقع در منطقه یاسمن بلوار صدوق قم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان یکی از مهمترین مصوبات سفر نخست هیئت دولت بود که در گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.6nkt23nmwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما