دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 6127

بافت فرسوده خیابان شهید روحانی قم احیا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم از احیای بافت فرسوده خیابان شهید روحانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال خبر داد.
بافت فرسوده خیابان شهید روحانی قم احیا می‌شود
به گزارش قم نیوز، اکبر قلیچ بیان کرد: شهرداری منطقه یک در سال ۹۱ طرح شهید روحانی را با اعتباری بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌کند.

وی در ادامه گفت: همچنین این مرکز در سال ۹۰ به اجرای طرح چهل اختران با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال پرداخته است.

شهردار منطقه یک قم با اشاره به اینکه در سال ۹۰ اطراف مقبره شیخ اباصلت به منظور انجام فعالیت‌های عمرانی مورد تملک قرار گرفت افزود: برای اجرای فاز اول این طرح مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و در فاز دوم این طرح مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۹۰ در راستای بهسازی بافت فرسوده، جلسات مردمی در مساجد سطح منطقه در مسجد چهل اختران و مسجد جوب شور برگزار شد.

تکمیل رینگ کمربندی جهت جمع آوری آب های سطحی
قلیچ با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک در سال ۹۰ پروژه‌های فنی و عمرانی زیادی را در این منطقه به انجام رسانده است، افزود: از پروژه‌های عمرانی انجام شده در این منطقه می‌توان به تکمیل رینگ کمربندی جهت جمع آوری آب‌های سطحی با مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار نام برد که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۹۰ احداث سرویس بهداشتی بوستان معلم با مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال آغاز شد که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیاده رو سازی خیابان طالقانی
شهردار منطقه یک قم با اشاره به پیاده رو سازی خیابان طالقانی با مبلغ سه میلیارد ریال افزود: محوطه سازی ساختمان ابتدای ناصر دیوان جهت ایجاد فضای سبز شهری با مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌های در حال انجام در سال ۹۰ بود که به اتمام رسیده است.

اجرا و تکمیل میدان میرزای قمی جهت جمع آوری آبهای سطحی
وی بیان کرد: اجرا و تکمیل میدان میرزای قمی و کانال واقع در خیابان ناصر دیوان جهت جمع آوری آب‌های سطحی خیابان آذر با مبلغ ۶ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک در سال ۹۰ بود که به اتمام رسیده است.

قلیچ با اشاره به تماس‌های گرفته شده با سامانه ۱۳۷ درخصوص منطقه یک افزود: چهار هزار و ۳۳۵ پیام در خصوص در خواست‌های همشهریان دریافت شده است و اقدامات انجام شده با رضایت ۸۰ درصد از همشهریان همراه بوده است و سایر تماس‌ها نیز در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.in-t23nzqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما