سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : 5128
رییس هیئت جودوی استان قم خبر داد:

نایب قهرمانی کاتاروهای قمی در مسابقات قهرمانی آسیا

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت جودوی استان قم از موفقیت کاتاروهای قمی در کسب عنوان نایب قهرمانی کاتای قهرمانی آسیا خبر داد.
نایب قهرمانی کاتاروهای قمی در مسابقات قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز، مجید متقی اظهار داشت: رقابت‌های کاتا جودوی قهرمانی آسیا در حالی به کار خود پایان داد که در آن دو ورزشکار موفق سال‌های اخیر کاتای قم در ادامه درخشش خود در این رشته ورزشی، برای دومین بار موفقیت در پیکارهای قهرمانی آسیا را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: این دو ورزشکار ارزنده کاتای قم، محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی هستند که بعد از موفقیت‌های قابل توجهی که در رقابت‌های جهانی دوره های قبل، بین المللی ایتالیا و آسیایی تایلند، سال گذشته و رقابت های جام جهانی کاتا که به مقام نایب قهرمانی دست یافتند، در جریان مسابقات مردان آسیا بار دیگر نایب قهرمان شدند.

برگزاری مسابقات آسیایی کاتا در بانکوک تایلند
رییس هیئت جودو استان قم عنوان کرد: پیکارهای کاتای قهرمانی آسیا با شرکت تیم‌های مدعی کشورهای مختلف به مدت سه روز در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار شد و طی آن تیم اعزامی کشورمان در مجموع توانست عنوان نایب قهرمانی آسیا را برای دومین بار از آن خود کند.

حضور ۱۴ کاتاروی ایرانی در رقابت های کاتا جودو قهرمانی آسیا
وی اظهار داشت: این دومین دوره رقابت‌های کاتا جودوی قهرمانی قاره آسیا بود که با حضور کاتاروهای مدعی از کشورهای مختلف در سطح بسیار بالایی برگزار شد و طی آن در این رقابت‌ها تیم کشورمان با ۱۴ کاتارو در قالب تیم های شرکت کرد.

متقی در ادامه عنوان کرد: دو کاتاروهای با سابقه و خوشنام قمی در این دوره از مسابقات آسیایی در بانکوک تایلند، فرم جونو کاتا را اجرا کردند که در نهایت به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافته و با کسب افتخاری ارزشمند به کشورمان باز گشتند.

نایب قهرمانی تیم ملی کاتا
وی ابراز داشت: مسابقات کاتا جودوی قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند در حالی به پایان رسید که تیم ملی کاتا جودوی کشورمان با کسب پنج مدال نقره و چهار نشان برنز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی پیکارهای کاتای قهرمانی آسیا شد.

رییس هیئت جودوی استان قم اضافه کرد: دومین دوره رقابت های کاتا جودو قهرمانی مردان آسیا با حضور هشت تیم آسیایی در شهر بانکوک و به میزبانی تایلند به انجام رسید و در نهایت با تداوم قهرمانی کشور ژاپن به پایان رسید.

وی بیان کرد: در حالی که تیم ملی کاتا جودو کشور ژاپن با کسب پنج مدال طلا قهرمان شد، تیم ملی کاتا جودو کشورمان با کسب پنج نشان نقره و چهار برنز بعد از ژاپن عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم میزبان یعنی تایلند سوم شد.

متقی یاد آور شد: تیم ملی کاتا جودو کشورمان در اجرای فرم جونوکاتا توسط محمدرضا صحرائی و محمد حسن سالاری با امتیاز ۴۵۳ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد در حالی که تیم ملی کاتا جودو در دوره قبلی این مسابقات با پنج نقره و یک برنز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده بود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.inmt23nz6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما