دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 7847

نیمی از مشاوران ادارات قم جوانان هستند

قم نيوز : قم نیوز: مشاور استاندار قم از اقدام نیمی از ادارات قم نسبت به استفاده از مشاوران جوان خبر داد.
نیمی از مشاوران ادارات قم جوانان هستند
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم مقیمی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان و تشکل‌های مربوط به امور جوانان قم با حجت‌الاسلام سعیدی، امام جمعه قم اظهار داشت: حوزه مشاوران جوان از مراکز نوپا در استان قم به شمار می‌رود.

وی افزود: وظیفه مشاوران جوان، کارورزی به منظور کسب آمادگی در مدیریت‌های آینده است تا علاوه بر استفاده از فکرهای جوان، جوانانی مدیر در هر استان تربیت شده و در آینده به خدمتگزاری مشغول شوند.

رییس گروه مشاوران جوان استاندار قم ادامه داد: در راستای برنامه‌های در نظر گرفته شده بسیاری از ادارات استان قم افرادی را که زمینه کار مدیریتی داشتند از میان جوانان انتخاب و آن ها را وارد حلقه‌های تصمیم‌گیری کرده‌اند.

وی از انتخاب مشاوران جوان در نیمی از ادارات استان قم خبر داد و گفت: مجمع مشورتی نخبگان نیز در استان قم تشکیل شده و هدف از آن افزایش ارتباط میان حلقه‌های مدیریتی جامعه، حوزه علمیه و فضای دانشگاهی است.

مقیمی خواستار استفاده از ظرفیت تشکل‌ها در بحث‌های تخصصی عمرانی شد و افزود: در این خصوص می‌توان از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی نهایت استفاده را برد.

مشاور استاندار قم با اشاره به دستور کار سال جاری مشاوران جوان استانداری قم بیان داشت: مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی نیز جلسات خود را به زودی آغاز کرده و بحث کرسی‌های آزاد اندیشی را در قم پی‌ریزی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در زمینه نقش زنان و خانواده‌ها در خصوص ارتقای سطح سلامت و زندگی بانوان نیز با همکاری آستان قدس رضوی طرحی در نظر گرفته شده و هسته‌های استانی از میان بانوان نخبه تشکیل شده‌اند و این امر در استان قم نیز محقق شده است.

وی از برگزاری نخستین نمایشگاه بهره‌برداری از فرصت‌های اوقات فراغت در قم خبر داد و افزود: این کار برای نخستین بار در سطح کشور صورت گرفته است تا قدرت انتخاب به خانواده‌ها داده شود و آنها بتوانند فضاهای آموزشی و مهارتی مورد نیاز را به آسانی بیابند.

مقیمی اذعان داشت: در بحث طلاب جوان نیز ابلاغیه‌هایی وجود دارد و ۱۰ نفر از مشاوران جوان استان قم از میان همین افراد انتخاب شده‌اند.

رییس مشاوران جوان استاندار قم با بیان اینکه استفاده از طلاب جوان و نخبگان حوزوی در دستور کار قرار دارد، گفت: برای استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه در این خصوص برنامه‌هایی وجود دارد و این امر به ویژه در زمینه طرح‌های آستان قدس رضوی مورد تاکید قرار گرفته است به همین دلیل از مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعة‌الزهرا نیز درخواست کرده‌ایم تا فهرستی از نخبگان خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.knqt23n6qftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما