شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 9854
دبیر کمیته تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور:

هدف از توجه به ورزش در شهرداری‎ها، افزایش دوستی است

قم نيوز : قم نیوز: مسعود پوریان، دبیر کمیته تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور هدف از توجه به ورزش در شهرداری‌ها را، افزایش دوستی دانست و گفت: عملکرد ما در ورزش همگانی زمانی می‌تواند با موفقیت همراه باشد که بتوانیم بین پرسنل خودمان ورزش را به شکل مطلوبی اشاعه دهیم.
هدف از توجه به ورزش در شهرداری‎ها، افزایش دوستی است
به گزارش قم نیوز، مسعود پوریان پیش از ظهر امروز در سیزدهمین نشست مدیران تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور با اشاره به شکل‌گیری کمیته تربیت بدنی در سال ۸۵ تصریح کرد: قبل از تشکیل این کمیته فعالیت‌ در عرصه ورزش در شهرداری‌ها به صورت پراکنده دنبال می‌شد و فقط در سه رشته ورزشی هفت مسابقه برگزار شده بود.

وی با اشاره به اینکه از آن سال به بعد ۲۸ مسابقه برگزار شده است، افزود: آخرین دوره این مسابقات مربوط به رقابت‌های کشتی آزاد در قم بود که روز گذشته به اتمام رسید و تا آخر شش دوره مسابقه دیگر نیز برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور با اشاره به اینکه هدف از توجه به ورزش در شهرداری‌ها ورزش قهرمانی نیست بلکه افزایش دوستی‌ها است، گفت: نتایج آزمایش انجام شده بر کارمندان شهرداری یکی از مناطق شهر مشهد تکان دهنده بود بنا بر این توجه به امر سلامت کارکنان شهرداری باید در صدر برنامه‌های مدیریتی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی بهتر می‌توانیم فعالیت‌های ورزشی را به شکل مطلوبی توسعه دهیم اضافه کرد:‌ ما با هم پیمان بستیم که خارج از خانواده شهرداری به مردم هم توجه داشته باشیم ولی مأموریت اصلی ما ارتقا سطح سلامت پرسنل شهرداری است.

پوریان با اشاره به اینکه ورزش در شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در ۱۱ رشته ورزشی آقایان و چهار رشته ورزشی برای بانوان فعال است، این رشته‌ها را شامل شنا، تنیس روی میز، شطرنج، والیبال، کشتی، کوه نوردی، دارت، آمادگی جسمانی و... دانست.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری ۲۸ مسابقه در طول پنج سال در تاریخ شهرداری‌ها بی سابقه است خاطرنشان کرد: در چشم انداز نظام، بخشی مسئولیت ورزش همگانی به شهرداری‌ها تفویض شده است و عملکرد ما در ورزش همگانی زمانی می‌تواند با موفقیت همراه باشد که بتوانیم بین پرسنل خودمان ورزش را به شکلی اشاعه دهیم.

دبیر کمیته تربیت بدنی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور گفت: تا پایان امسال مسابقات فوتسال در تبریز، دارت و شطرنج در شیراز و مسابقات والیبال در اصفهان برگزار می‌شود و در شیراز همچنین برای بانوان مسابقات تنیس روی میز و دارت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdch.mnwt23n6kftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما