يکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 1555
در راه صعود به لیگ برتر؛

پاسارگاد نماینده قم در لیگ دسته اول جودو کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم پاسارگاد نماینده قم در فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول جودوی مردان باشگاه‌های کشور باشگاه‌های کشور شد.
پاسارگاد نماینده قم در لیگ دسته اول جودو کشور شد
به گزارش قم نیوز، فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور از روز سه شنبه این هفته بیست و چهارم آبان ماه آغاز می‌شود و طی آن جودوکاران تیم پاسارگاد قم رقابت خود برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها را با حریفان آغاز می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ اعلام شده از سوی فدراسیون جودو، مسابقات دسته اول جودو باشگاه‌های کشور همزمان با رقابت‌های لیگ دسته برتر در حالی از سه شنبه هفته جاری در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز به کار می‌کند که در لیگ امسال ۱۱ تیم حضور دارند.

تیم جودوی پاسارگاد قم با ترکیبی متشکل از استعدادهای جودوی قم در هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور در دو مسابقه بسیار مهم به مصاف حریفان نمایندگان بوشهر و آذربایجان خواهد رفت.

تیم پاسارگاد قم در حالی برای دومین بار در مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور حضور پیدا می‌کند که رقابت‌های فصل جدید در دو گروه به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله پایانی برای شناخت تیم‌های برتر را کسب می‌کنند.

۱۱تیم حاضر در مسابقات لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور در قالب دو گروه دیدارهای مرحله مقدماتی را در حالی برگزار می‌کنند که تیم جودو پاسارگاد به نمایندگی از هیئت جودو استان قم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و در گروه نخست جای دارد.

بر این اساس تیم هیئت جودوی استان قم در گروه نخست مرحله گروهی مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور با تیم‌های جودو مردان تله کابین یزد، هیئت جودو بوشهر، هیئت جودو زنجان، پالایش گاز ایلام و ایران خودرو آذربایجان هم گروه است.

همچنین در گروه دوم پیکارهای این فصل لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور، تیم‌های هیئت جودو قزوین، هیئت جودو همدان، نیروی زمینی ارتش، جوانان استقلال ایران و چای گلدان شهرری برای صعود به مرحله بعد رقابت می‌کنند.

فصل جدید مسابقات لیگ‌های جودوی باشگاه‌های کشور که هفدهمین دوره لیگ برتر این رشته و هفتمین دوره لیگ دسته اول جودو کشور از آغاز تا کنون محسوب می‌شود، امسال به صورت همزمان از روز بیست و چهارم آبان آغاز می‌شود و تیم‌های مدعی رقابت خود در لیگ جدید را آغاز می‌کنند.‌

در رقابت‌های لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور، تیم‌ها به دو گروه شش و پنج تیمی تقسیم شده‌اند که به صورت رفت و برگشت مسابقه می‌دهند و در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری با یکدیگر مصاف می‌کنند تا دو تیم جواز حضور در لیگ دسته برتر را به دست آورند.

نماینده قم سال گذشته با نام تیم هیئت جودو در مسابقات لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور نخستین بار با حریفان خود به رقابت پرداخت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.mnzt23nmmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما