پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : 7171

مسكن مهر نقطه درخشانی در كارنامه دولت خدمتگزار است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جلسه شورای مسکن استان قم اظهار داشت: طرح مسکن مهر نقطه درخشانی در کارنامه دولت خدمتگزار و همه مسوولان اجرایی است که بحمدالله در استان قم پیشرفت های چشمگیری داشته است.
مسكن مهر نقطه درخشانی در كارنامه دولت خدمتگزار است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور با بیان اینکه این پروژه عظیم در استان قم به پایان راه خود نزدیک شده و تا کنون بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی به متقاضیان واگذار شده است، اظهار داشت: دستگاه های ذیربط و تعاونی ها باید با جدیت و تلاش مضاعف نسبت به ادامه ساخت و ساز واحدهای مسکونی مهر اهتمام داشته و هرچه سریعتر واحدهای مسکونی باقی مانده را به مردم واگذار نمایند.

وی بر ضرورت تسریع در واگذاری زمین برای احداث واحدهای تجاری، خدماتی، آموزشی و بهداشتی و درمانی در منطقه پردیسان تاکید کرد و افزود: شهروندان در این منطقه برای تامین نیازهای خود با مشکلاتی مواجه هستند که مسوولان امر باید برای رفع این موانع و مشکلات طرح ها و برنامه های مشخص داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب شهری در منطقه پردیسان وظیفه ای مهم بر دوش همه دستگاههای اجرایی به ویژه شهرداری قم است، تصریح کرد: شبکه ها و خطوط اصلی انتقال آب، برق و گاز در منطقه پردیسان به انجام رسیده است و توزیع در شبکه های فرعی منوط به جدیت بیشتر تعاونی ها بوده و باید هرچه سریعتر انجام شود.

موسی پور از راه اندازی نخستین مرکز آتش نشانی در منطقه پردیسان تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ هکتار زمین و منابع آبی مورد نیاز جهت اجرای فضای سبز در منطقه پردیسان در اختیار شهرداری قرار گرفته است که باید این نیاز جدی منطقه در اسرع وقت محقق شود.

وی همچنین خواستار توجه مسوولان شهرداری به پیاده روسازی و تقویت سیستم حمل و نقل شهری در منطقه پردیسان شد و بیان کرد: خیابان های اصلی و فرعی پردیسان با توجه به حجم انبوه جمعیت در آینده، کشش لازم را برای عبور و مرور مناسب نداشته و معابر و شوارع این منطقه باید با مطالعات کارشناسی مناسب، تعریض و یا افزایش یابد.

استاندار قم در پایان از واگذاری اسناد واحدهای مسکونی مهر به صورت مستقیم به مردم و معافیت مالیاتی متقاضیان خبر داد و اذعان داشت: عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی نیز به زودی آغاز می شود و زمین مورد نیاز برای احداث مسکن برای دیگر متقاضیان تامین می شود.

انتهای پیام/۱۰5
https://qomnews.ir/vdch.qnqt23nzzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما