يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 3670
در نمایشگاه کتاب حوزه صورت گرفت؛

عرضه 900 عنوان کتاب توسط انتشارات جامعه مدرسین

قم نيوز : قم نیوز: دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عرضه بیش از 900 عنوان کتاب، یکی از فعال‌ترین ناشران حاضر در دومین نمایشگاه کتاب حوزه است.
عرضه 900 عنوان کتاب توسط انتشارات جامعه مدرسین
به گزارش قم نیوز، دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم غرفه خود را با بیش از ۹۰۰ عنوان کتاب شاخص و ارزشمند در دومین نمایشگاه کتاب حوزه دایر کرده و پاسخگوی نیاز بسیاری از طلاب و روحانیون است.

به گفته مسئولان این غرفه بیش از ۲۰ عنوان از کتاب‌های عرضه شده توسط این ناشر، نخستین چاپ این آثار بوده و ۷۰ عنوان دیگر نیز تجدید چاپ شده‌اند.

«بدایة البحوث» که مورد تاکید و تشویق مقام معظم رهبری نیز بوده است در بیش از ۱۰ جلد در این غرفه عرضه می‌شود ضمن اینکه جلد هشتم آن برای نخستین بار توسط دفتر انتشارات اسلامی به زیور طبع آراسته شده است.

جلدهای ۲۷ و ۲۸ «جواهرالکلام» نیز از چاپ‌های نخست این ناشر بوده و مجموعه این کتاب نیز با تخفیف ویژه در دومین نمایشگاه کتاب حوزه به فروش می‌رسد.

از دیگر آثار شاخص عرضه شده توسط دفتر انتشارات اسلامی می‌توان به «علی و فلسفه الهی» علامه طباطبایی، «قاموس الرجال تستری» در ۱۲ جلد و «رساله آموزشی امام خمینی(ره)» اشاره کرد.

«علم الحدیث» نیز یکی از کتاب‌های مرجع و ارزشمندی است که این ناشر اقدام به چاپ آن کرده و مورد استفاده محققان حوزوی و دانشگاهی قرار دارد.

یکی از آثار شاخص منتشر شده توسط دفتر انتشارات اسلامی، «صحیفه ۱۴ معصوم» است که شامل ادعیه منسوب به هر یک از ائمه اطهار(ع) به صورت مجزا و در ۱۴ عنوان مختلف است که برخی از عناوین آن به چندین جلد نیز می‌رسد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.qnxt23n-vftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما