سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : 5100
در حرم حضرت معصومه(س) صورت گرفت؛

اعلام انزجار مردم قم از هتک حرمت قرآن در افغانستان

قم نيوز : قم نیوز: مردم متدین و انقلابی قم، با تجمع در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اهانت نظامیان آمریکایی به قرآن کریم و سوزاندن این کتاب آسمانی را محکوم کردند.
اعلام انزجار مردم قم از هتک حرمت قرآن در افغانستان
به گزارش قم نیوز، مردم متدین قم با حضور در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) نسبت به اقدام نظامیان آمریکایی در سوزاندن قرآن کریم در پایگاه نظامی بگرام افغانستان اعلام انزجار کردند.

در این مراسم که جمع زیادی از طلاب و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، آیاتی از قرآن کریم قرائت شد و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در سخنانی از واکنش مردم افغانستان به این اقدام آمریکایی‌ها تقدیر کرد.

حجت الاسلام سید محمد سعیدی خطاب به ملت ایران گفت:‌ ملت ایران ضمن پشتیبانی از قیام مردم صبور افغانستان، ۱۲ اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح پاسخی کوبنده به دشمن می‌دهند.

در ادامه این مراسم، مردم انقلابی قم با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از این حرکت آمریکا اعلام کردند.

این مراسم به همت مرکز مدیریت حوزه‌‌های علمیه، آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.

به دلیل به آتش کشیدن شدن قرآن از سوی سربازان آمریکایی، مردم مسلمان افغانستان طی روزهای اخیر درگیری‌های متعددی را با نظامیان آمریکایی داشته و تعدادی از افراد در این درگیری‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.vnmt23nzvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما