يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : 8396

خبرنگار مهمترین سرمایه اجتماعی كشور است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم از خبرنگار بعنوان مهمترین سرمایه اجتماعی كشور یاد كرد.
خبرنگار مهمترین سرمایه اجتماعی كشور است
به گزارش قم نیوز، سردار كاظم مجتبایی روز یكشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر استان قم در حوزه انتظامی گفت: در عصر حاضر كه از فرهنگ بعنوان زیربنا و بستر توسعه و پیشرفت یك جامعه در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی یاد می شود و تلاش روزافزون دشمنان برای تخریب سرمایه های اجتماعی كشور از طریق تهاجم فرهنگی هر روز جدی تر می شود، رسانه ها ابزاری موثر در آموزش، فرهنگ سازی و دفاع فرهنگی جامعه هستند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی بدنبال این است تا از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران كشور برای انعكاس اخبار و دیدگاههای پلیس، تعامل هرچه بیشتر با مردم و توسعه نظم و امنیت اجتماعی استفاده كند.

مجتبایی افزود: در این راه باید اعتماد خبرنگاران را هرچه بیشتر جلب كرده تا خبرنگاران براساس همین اعتماد، اخبار، رویدادها و دیدگاههای پلیس را بخوبی به مردم منعكس كنند كه به طور حتم، این اعتماد و تعامل پلیس با قشر خبرنگار، در كاركرد پلیس و موفقیتهای نیروی انتظامی در نظم و امنیت اجتماعی می تواند موثر باشد.

وی ابراز امیدواری كرد: با تعامل هرچه بیشتر با رسانه ها، تلاش های ماموران انتظامی و همكاری مردم، شاهد كاهش هرچه بیشتر جرایم و تامین امنیت و آسایش بیش از پیش مردم باشیم.

مجتبایی با تبریك فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به جامعه خبری استان قم، عنوان كرد: تكریم و تقدیر خبرنگاران كه با قلم خود تلاش های نیروی انتظامی را برای حفظ نظم و امنیت به احساس امنیت در جامعه تبدیل می كنند امری لازم است.

در پایان این مراسم، از خبرنگاران برتر استان قم در حوزه انتظامی با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسوولان این فرماندهی با اهدای لوح تقدیری تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.wn6t23nx-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما