شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 5894

عبور از سد استقلال موفقیت ارزشمندی برای صبای قم خواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم گفت: پیروزی نتیجه‌ خوبی برای ما در دیدار حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل استقلال اهواز خواهد بود زیرا فقط به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم.
عبور از سد استقلال موفقیت ارزشمندی برای صبای قم خواهد بود
به گزارش قم نیوز، محمد عرب خراسانی با اشاره به عملکرد قابل قبول صبای قم در نیم فصل دوم لیگ برتر امید، تصریح کرد: تیم ما در دیدار با استقلال اهواز نیز قطعا بسیار خوب بازی خواهد کرد و نسبت به حریف تیم برتر و سوار بر جریان بازی خواهد بود.

وی عنوان کرد: در مصاف با تیم فوتبال استقلال اهواز در خانه تیمی قوی و مدعی هستیم و سعی می کنیم بازی بسیار خوبی ارائه کنیم و در حالی در بازی رفت از این تیم شکست خوردیم، در این مسابقه پیروز شده و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

در بسیاری از بازی های این فصل از فرصت‌های گلزنی بهره مناسب نبردیم
کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: ما در دیدار رفت نیز بازی خوبی ارائه کردیم، اما مهم‌ترین دلیل اینکه در پایان ۹۰ دقیقه رقابت با تیم فوتبال استقلال اهواز شکست خوردیم، فقط این بود که همانند بسیاری از بازی های این فصل از فرصت‌های گلزنی بهره مناسب و کافی نبردیم.

وی تاکید کرد: ما کاری به تیم استقلال اهواز و اینکه آنها در این فصل چه نتایجی گرفته بودند نداریم، زیرا کادر فنی ما مطالعه بسیار خوبی بر روی تیم استقلال اهواز داشته اند و تاکتیک هایی را در نظر گرفته اند که بتوانیم بازی خوبی ارائه کرده و استقلال اهواز را شکست دهیم که البته امیدوارم در این دیدار شاهد از دست رفتن موقعیت های متعدد گلزنی نباشیم.

کادر فنی و بازیکنان ما به خوبی استقلال اهواز را می شناسند
عرب خراسانی بیان کرد: کادر فنی و بازیکنان ما به خوبی استقلال اهواز را می شناسند و در طول این بازی قطعا چندین بار در موقعیت گلزنی قرار می گیریم ولی مطمئنم تجربه بازی های گذشته و انگیزه جوانی تیم سبب خواهد شد به سادگی موقعیت از دست نرود.

وی عنوان داشت: صبای قم در این دیدار کاملا هجومی بازی خواهد کرد و هدفمان این است که در یکی از مهمترین بازی های خانگی این فصل لیگ برتر امید بتوانیم با پیروزی و کسب سه امتیاز میدان را ترک کنیم که امیدوارم این مهم محقق شود و به روزهای آینده امیدوار بمانیم.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی قم از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه عصر روز شنبه نوزدهم فروردین ماه به میدان می رود در حالی که دو تیم در رده های هشتم و دوازدهم جدول جای دارند.

شاگردان سیدمحسن بابامیری در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نوزدهم اسفند ماه سال گذشته در ورزشگاه تختی قم میزبان برق شیراز بودند که با یک گل تن به شکست دادند، ضمن اینکه در هفته بیست و دوم نیز استراحت کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.wnmt23n6kftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما