سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 5993
در مسابقات گزینشی در قزاقستان اتفاق افتاد؛

محرومیت بوکسور قمی از کسب سهمیه المپیک لندن

قم نيوز : قم نیوز: بوکسور قمی در جدال برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2012 لندن ناکام ماند و با دست خالی به کشورمان باز خواهد گشت.
محرومیت بوکسور قمی از کسب سهمیه المپیک لندن
به گزارش قم نیوز، بر اساس آخرین تصمیم کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان، برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک لندن هشت بوکسور ملی پوش عازم کشور قزاقستان شدند که یکی از آنها فروتن گل آرا بوکسور قمی بود.

پس از اتمام مسابقات درون اردویی تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان ایران، هشت بوکسور اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن مشخص شدند که در بین آنها فروتن گل آرا در وزن ۶۰ کیلوگرم با حریفان رقابت کرد.

در ترکیب این تیم با نظر کادر فنی تیم ملی بوکس ایمان طیبی، آرمین امجدیان، فروتن گل‌آرا، مهدی طلوتی، قاسمی‌پور، محمد ستارپور، علی مظاهری و مجید سپهوند نفرات اعزامی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان را تشکیل می‌دادند.

آخرین مرحله مسابقات انتخابی بوکس المپیک ۲۰۱۲ لندن به میزبانی کشور قزاقستان برگزار شد ولی بوکسور قمی اعزامی به این رقابت‌ها در همان مسابقه نخست با شکست برابر حریف خود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت تا از کسب سهمیه هم باز بماند.

در ادامه پنجمین روز رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک ۲۰۱۲ لندن در شهر آستانه قزاقستان، سه بوکسور‌ تیم ملی بوکس کشورمان در ادامه مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن به مصاف حریفان خود رفتند و با قبول باخت مقابل حریف عراقی حذف شد.

مسابقات بوکس کسب سهمیه المپیک که به میزبانی قزاقستان در حال پیگیری است گویا سطح بسیار بالایی دارد و برترین‌های کشورهای مختلف در آن حضور یافته‌اند تا بتوانند یکی از سهمیه‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن را از آن خود کنند.

فروتن گل‌آرا مشت‌زن وزن ۶۰ کیلوگرم و عبدالمجید سپهوند بوکسور وزن ۹۱+ کیلوگرم در نخستین دیدار خود به مصاف حریفانی از عراق و ازبکستان رفتند که در میان ناباوری در نخستین مسابقه خود با نتیجه ۱۷ بر ۱۱ نتیجه را به صابح علی از عراق واگذار کرد تا خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار برود.

همچنین مجید سپهوند بوکسور سنگین وزن تیم ملی که با قرعه‌ای سخت روبه‌رو شده بود با وجود کوشش و تلاش فراوان و شایستگی زیادی که داشت در دیداری پایاپای تنها با دو امتیاز اختلاف نتیجه را ۱۵ بر ۱۳ به عزت الله ایرگاشف از ازبکستان واگذار کرد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که سپهوند در راند اول با نتیجه پنج بر سه بازی را برد اما در راند دوم با نتیجه هشت بر دو شکست خورد، در راند سوم سپهوند با تلاش فراوان موفق شد با نتیجه شش بر چهار به برتری دست یابد اما این نتیجه برای شکست ایرگاشف کافی نبود تا سپهوند در نخستین مسابقه خود با قبول شکست کار خود را به پایان برساند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.wnmt23nwxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما