?>?> روند مطلوب مسکن مهر استان با تلاش دستگاه ها | قم نیوز
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 5399
معاون عمرانی استاندار قم بیان کرد:

روند مطلوب مسکن مهر استان با تلاش دستگاه ها

قم نيوز : قم نیوز: جواد دلاوری گفت: مسکن مهر استان با تلاش و همکاری مجموعه عوامل و دستگاه‌های دست‌اندرکار از روند خوب و مطلوبی برخوردار است.
روند مطلوب مسکن مهر استان با تلاش دستگاه ها
به گزارش قم نیوز، جواد دلاوری در نهمین جلسه شورای مسکن استان قم اظهار داشت: مسکن مهر استان با تلاش و همکاری مجموعه عوامل و دستگاه‌های دست‌اندرکار از روند خوب و مطلوبی برخوردار است.

وی ضمن قدر دانی از تعامل تنگاتنگ بخش‌های مختلف درگیر موضوع تصریح کرد: این تعامل و همکاری موجب شده تا کار اجرای طرح‌های مسکن مهر با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری شده و استان به جایگاه خوبی در سطح ملی دست یابد.

معاون عمرانی استاندار قم با اشاره به اینکه مقدمات افتتاح چهار هزار واحد مسکن مهر استان فراهم شده است، لزوم تلاش دستگاه‌ها برای تامین تاسیسات زیربنایی واحدهای مذکور را یاد آور شد و افزود: دستگاه‌ها با یک عزم جدی تلاش کنند تا بر اساس تعهد صورت گرفته نسبت به تامین و تکمیل تاسیسات زیر بنایی شبکه‌های داخلی سایت‌ها و واحدهای در شرف بهره‌برداری اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار قم با بیان اینکه سال آینده ۱۸ هزار واحد مسکن مهر استان آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی دستگاه‌ها به گونه‌ای باشد که همزمان با افتتاح، تمام خدمات زیر بنایی و انشعابات ضروری از جمله آب، برق، گاز و تلفن واحدها نیز انجام شده باشند.

در نهمین جلسه شورای مسکن استان که به بررسی روند پیشرفت مسکن مهر استان اختصاص داشت، دستگاه‌های مسوول گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات مربوطه ارائه دادند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.wnmt23nxwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما