سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 8233
در 4 وزن انجام شد؛

کسب 4 مدال طلا توسط کارات کای قمی

قم نيوز : قم نیوز: رییس سبک کیوکوشین ماتسوشیما کاراته استان قم از موفقیت چهار کاراته‌کای قمی در کسب مدال طلای رقابت‌های کشوری سبک کیوکوشین ماتسوشیما خبر داد.
کسب 4  مدال طلا توسط کارات کای قمی
به گزارش قم نیوز، مرتضی بهادران امروز اظهار داشت: تیم سبک کیوکوشین ماتسوشیما قم با شرایطی مطلوب و با ترکیبی از کاراته‌کاهای جوان و آینده‌دار استان قم برای کسب موفقیت در مسابقات کشوری حضور یافت.‌

وی افزود: در راه شرکت در این دوره از رقابت‌ها کاراته‌کاهای سبک کیوکوشین ماتسوشیما قم تمرینات خوبی را در قالب اردوی آماده‌سازی برگزار کردند.

رییس سبک کیوکوشین ماتسوشیمای استان قم ادامه داد: در این رقابت‌ها که با شرکت برترین‌های کشور به انجام رسید، چهار کاراته‌کای اعزامی سبک کیوکوشین ماتسوشیمای قم با شایستگی مدال‌های طلای بخش کومیته انفرادی را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در حالی که این رقابت‌ها با شرکت چهره‌های مطرح این سبک به میزبانی شهرستان پاکدشت به انجام رسید، کاراته‌کاران قم با توجه به اینکه به خوبی زیر نظر کادر فنی خود را برای حضوری قوی در این دوره از رقابت‌ها آماده کرده بودند، چهره‌ درخشانی به نمایش گذاشتند و تیم اعزامی قم را صاحب چهار مدال ارزشمند طلا کردند.

بهادران خاطرنشان کرد: در این مسابقات که در رده‌های سنی مختلف با شرکت کاراته کاهای مدعی برگزار شد تیم اعزامی سبک کیوکوشین ماتسوشیمای کاراته استان قم توسط رضا فلاحتی، مجید خادمی، مهدی ایمانی و مهدی فرامرزی موفق به کسب مدال شد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد کاراته‌کاهای قمی عضو تیم سبک کیوکوشین ماتسوشیما کاراته استان قم بیان کرد: کاتاروهای آینده‌دار کاراته سبک کیوکوشین ماتسوشیما استان قم در یکی از مهم‌ترین رقابت‌های کشوری این سبک در این مسابقات عالی ظاهر شدند و در هر چهار رده سنی صاحب گردن آویز خوشرنگ طلا شدند که این مهم مایه مباهات و نشان از توانمندی واقعی کاراته قم در کشور است.

رییس سبک کیوکوشین ماتسوشیمای کاراته استان قم یادآور شد: در این مسابقات و در وزن منهای ۳۰ کیلوگرم رده سنی نونهالان رضا فاحتی در جدال با دیگر رقبای خود بهترین عملکرد را داشت و با قرار گرفتن در جایگاه نخست به مدال طلا دست یافت.

وی اضافه کرد: همچنین در وزن منهای ۳۵ کیلوگرم مسابقات رده سنی نونهالان که مجید خادمی نماینده تیم اعزامی کاراته سبک کیوکوشین ماتسوشیمای استان قم بود، این کاراته کای ارزشمند و توانمند با عبور از سد تمام حریفان طلایی شد.

بهادران ابراز داشت: سومین مدال طلای تیم اعزامی سبک کیوکوشین ماتسوشیمای کاراته استان قم را مهدی ایمانی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم به دست آورد.

وی عنوان کرد:‌ در نهایت اینکه چهارمین مدال تیم اعزامی سبک کیوکوشین ماتسوشیمای کاراته استان را مهدی فرامرزی در رده سنی نوجوانان به دست آورد تا جمع مدال‌های تیم قم به چهار مدال رسیده و قم یکی از تیم‌های موفق این دوره باشد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.xn6t23nixftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما