دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 4633
رییس شورای هیئات مذهبی قم خواستار شد؛

تبلیغات تلویزیونی برای شرکت گسترده مردم در مراسمات مذهبی

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای هیئات مذهبی استان قم گفت: تبلیغات برای برپایی مراسمات مذهبی از طریق صدا و سیما تاثیر زیادی داشته و موجب اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به موقع می‌شود.
تبلیغات تلویزیونی برای شرکت گسترده مردم در مراسمات مذهبی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد چهل‌اخترانی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که پیش از ظهر امروز به مناسبت برنامه‌ریزی اقدامات مربوط به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم برگزار شد اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی استان قم همواره در برگزاری مراسمات مذهبی حضور فعالی داشته‌اند.

وی افزود: اعضای متدین و خبره این هیئت‌ها فعالیت خوبی در زمینه برگزاری مراسم‌های مذهبی و ملی داشته و در زمینه مراسم ورود کاروان نمادین حضرت معصومه (س) به قم نیز تاکنون اقدامات مناسبی انجام شده است.

رییس شورای هیئات مذهبی استان قم با بیان اینکه این هیئت‌ها به هیچ ارگانی وابسته نیستند گفت: این امر وجهه مردمی مراسم را افزایش داده و موجب شرکت تعداد بیشتری از شهروندان در برگزاری چنین مراسماتی می‌شود.

وی ابراز کرد: تبلیغات برای برپایی مراسمات مذهبی از طریق صدا و سیما تاثیر زیادی داشته و موجب اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به موقع می‌شود بنابراین سیمای مرکز قم نیز می‌تواند مانند سال‌های گذشته نسبت به پخش زیرنویس و برنامه‌های دیگر،‌ اطلاع‌رسانی خوبی برای شرکت مردم در مراسم حرکت کاروان نمادین حضرت معصومه (س) داشته باشد.

چهل‌اخترانی با اشاره به حضور گسترده مردم در این مراسم در سال‌های گذشته افزود: یکی دیگر از برنامه‌های مهم در قم، برگزاری مراسم ویژه سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) است زیرا این بانوی بزرگوار موجب افتخار مردم قم بوده و تکریم او بر همه شهروندان واجب است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.xnkt23n-xftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما