چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 5830

شکست بازی رفت را مقابل استقلال تلافی می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم گفت: شکست بازی رفت را در مسابقه این هفته برای استقلال اهواز و تماشاگران قمی تلافی می‌کنیم.
شکست بازی رفت را مقابل استقلال تلافی می‌کنیم
قم نیوز: محمد عرب خراسانی امروز اظهار داشت: کسب سه پیروزی و سه تساوی در نیم فصل دوم عملکرد خوب تیم صبای قم را به خوبی نشان می‌دهد تا بازیکنان ما با اتکاء به نیروی جوانی و انگیزه بالای خود در مصاف با استقلال اهواز به میدان بروند.

وی تصریح کرد: این روزها تیم ما به خاطر تمرینات خوب زیر نظر کادر فنی به خوبی آماده شده و این انگیزه خوبی برای بازیکنان تیم ما است تا با کسب یک پیروزی خیره کننده در ورزشگاه تختی سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم ابراز داشت: در بازی دور رفت، توانستیم در ورزشگاه تختی اهواز روز سختی را برای استقلال اهواز رقم بزنیم اما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم تا بازی به راحتی به سود میزبان به پایان برسد.

وی از بازی درخشان بازیکنان صبا در این مسابقه خبر داد و یادآور شد: بازیکنان ما اشتیاق بازی با استقلال اهواز و شکست این تیم را دارند و با توجه اینکه در فاصله زمانی بسیار مناسب از بازی قبل با برق شیراز قرار داریم، در سطح مطلوب و مناسب، منتظر این دیدار هستند.

عرب خراسانی افزود: بازیکنان ما این دیدار را کاملا جدی گرفته و در شرایط ایده آلی برای به دست آوردن سه امتیاز هستند تا همچون دیدارهای خانگی قبل با خاطره و نتیجه‌ای شیرین بتوانیم از ورزشگاه تختی خارج شویم.

وی با اشاره به زمان اندک باقیمانده تا بازی این تیم مقابل استقلال اهواز، بیان داشت: هم تمرینات منظمی پشت سر گذاشته‌ایم و هم عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر داشته‌ایم که به بازی روز شنبه ما مقابل استقلال اهواز کمک زیادی خواهد کرد.

کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت صبا در این دیدار، یادآور شد: دیدار با استقلال اهواز در مسابقه هفته دهم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با وجود اینکه آنها نتایج خوبی در هفته‌های گذشته نگرفته‌اند، به هیچ عنوان برای ما آسان نخواهد بود.

وی ادامه داد: صبای قم حریف قدری برای استقلال اهواز خواهد بود، به خصوص اینکه آنها در شرایط بحرانی مقابل صبا بازی می‌کنند و در خانه توقع رسیدن به پیروزی را دارند ولی بازیکنان ما این دیدار را کاملا جدی خواهند گرفت.

عرب خراسانی تصریح کرد: مربیان ما مطالعه خوبی از تیم استقلال اهواز دارند ضمن اینکه تلاش برای پیروزی در این دیدار بر انگیزه بازیکنان ما افزوده است، بازیکنان صبا با انگیزه دو چندان برابر حریف خود قرار می‌گیرند تا با تمام توان در این مسابقه به سه امتیاز دست یابند.

تیم فوتبال صبای قم شنبه هفته آینده در دیداری از هفته دهم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه تختی قم مقابل تیم فوتبال امید استقلال اهواز به میدان می‌رود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.xnmt23n6vftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما