پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 5434
آیت الله سعیدی بیان کرد:

استفاده از مشاوران جوان در امور اداری طرحی ارزشمند برای نظام

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سعیدی گفت: استفاده از مشاوران جوان در امور اداری و مدیریتی ایده ای ناب و طرحی ارزشمند برای نظام است.
استفاده از مشاوران جوان در امور اداری طرحی ارزشمند برای نظام
به گزارش قم نیوز، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با رییس گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری اظهار داشت: استفاده از مشاوران جوان در امور اداری و مدیریتی ایده ای ناب و طرحی ارزشمند برای نظام است.

وی با اشاره به اهمیت بهره گیری از ایده های نو بیان داشت: استفاده از مشاوران جوان باید به صورت اعتقادی و عملی در بین مسوولان کشور نهادینه شود.

سعیدی عنوان کرد: مسوولان کشور باید این روحیه و باور را داشته باشند که مشاوران جوان می توانند نقش موثری در ارتقا و بهبود فعالیت ها و برنامه های نهادهای مختلف داشته باشند.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: مشاوران جوان به گونه ایی در کنار مدیران جوان قرار گیرند که خود نیز بتوانند اصول مدیریت را فراگیرند.

وی تاکید کرد: مدیران جوان باید دشواری های مدیریت را پذیرفته و در مقابل بعضی مسائل تحمل و سعه صدر داشته باشند.

تولیت آستان مقدسه قم افزود: مدیریت، مسوولیت سخت و سنگینی است که با استفاده از تجربه مدیران با سابقه و بهره گیری از مشاوران جوان و متخصص می توان بر دشواری های آن غلبه کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از رییس جمهور کشور ابراز داشت: استفاده از مشاوران جوان طرح ارزشمندی است که باید در همه نهادهای کشور صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.xnmt23nkkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما