چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 7234
حسن پور خبر داد:

ساخت یک مدرسه جدید در قنوات

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قنوات گفت: مسوولان اداره کل نوسازی مدارس استان برای ساخت یک مدرسه جدید در قنوات قول مساعد داده‌اند و قرار است برای بازدید در این منطقه حضور پیدا کنند.
ساخت یک مدرسه جدید در قنوات
به گزارش قم نیوز، علی حسن‌پور اظهار کرد: در پی حذف مدرسه راهنمایی اشرفی اصفهانی، دانش‌آموزان این مدرسه در شیفت مخالف دبیرستان پسرانه حاج آقا جان ادغام شدند که این ادغام مشکلاتی را برای هر دو مجموعه آموزشی به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان قبلی مدرسه راهنمایی فرسوده بود، اظهار داشت: شهر قنوات نیازمند یک مدرسه جدید راهنمایی است.

رییس شورای اسلامی قنوات گفت: رایزنی‌هایی را در این خصوص تا کنون با مدیر آموزش و پرورش ناحیه انجام داده‌ ولی به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و در همین راستا ما دست نیاز به سوی مسوولان در آموزش و پرورش استان دراز می‌کنیم که این مشکل را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: مسوولان اداره کل نوسازی مدارس استان برای ساخت یک مدرسه جدید در قنوات قول مساعد داده‌اند و قرار است برای بازدید در این منطقه حضور پیدا کنند و در همان محلی که مدرسه قرار داشته و یا در جای دیگر نسبت به ساخت مدرسه جدید اقدام کنند.

حسن‌پور گفت: طبق دستور اکید مقام عالی وزارت آموزش و پرورش نسبت به تک شیفت شدن مدارس، این نوعی اجحاف و ظلم در حق دانش‌آموزان منطقه است که مجبور هستند در شیفت‌های مخالف تحصیل کنند زیرا این موضوع کیفیت آموزش را پایین می‌آورد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.xnqt23nikftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما