سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 7117
استاندار قم خبر داد:

افتتاح نمایشگاه قم در مالزی 25 خرداد ماه

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از افتتاح نمایشگاه قم در مالزی با 50 غرفه محصولات در 25 خردادماه خبر داد.
افتتاح نمایشگاه قم در مالزی 25 خرداد ماه
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کلانتان مالزی اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه از ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برای استان و برای کشورمان حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کلانتان زمینه حضور موثر اقتصادی دیگر استان‌های کشورمان در بازارهای مالزی و کشورهای جنوب شرق آسیا را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: باید در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به ویژه در کشورهای اسلامی، چهره حقیقی انقلاب اسلامی را به خوبی برای جهانیان نشان دهیم.

استاندار قم بر ضرورت ممیزی و سنجش کالاها و خدمات ارائه شده در نمایشگاه کلانتان به ویژه کالاهای فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید بهترین و موثرترین کالاها به لحاظ کیفیت و اهمیت در این نمایشگاه ارائه شود تا سیمای روشنی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی استان قم و کشورمان به نمایش درآید.

وی همچنین رویکرد اصلی و اساسی در برگزاری نمایشگاه کلانتان را رویکردهای ارزشی و معنوی با محوریت اسلام و انقلاب عنوان کرد و افزود: مرکز جهاد دانشگاهی استان قم نیز می‌تواند توانمندی‌های گسترده علمی استان و کشورمان به ویژه در مسایل سلول‌های بنیادین، ناباروری، بانک خون بند ناف و انرژی صلح آمیز هسته‌ای را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار دهد.

موسی‌پور از برگزاری برنامه‌های فاخر قرآنی و فرهنگی در ایام برگزاری نمایشگاه کلانتان مالزی در این کشور خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با حضور قاریان و گروه‌های تواشیح برتر قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه محصولات فرهنگی، کتب دینی و قرآنی، نرم افزارهای اسلامی و فیلم‌ها و سریال‌های مذهبی در این نمایشگاه باید از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و قطعا مورد اسقبال قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی برای پوشش مناسب برگزاری این نمایشگاه تمهیدات لازم را فراهم آورد.

گفتنی است، نمایشگاه کلانتان مالزی با محوریت ارائه محصولات و تولیدات صنعتی، کشاورزی و فرهنگی استان قم در بیش از ۵۰ غرفه ۲۵ خرداد ماه در این کشور برگزار خواهد شد که با هماهنگی‌های انجام شده و با استفاده از همه ظرفیت‌ها، بازار بسیار مناسبی در کشور مالزی برای تجار و صادرکنندگان استان قم و کشورمان مهیا خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.znqt23nzqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما