چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 9511
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی برگزار شد

بررسی تعیین میزبان جام جهانی و مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام(ره)

قم نيوز : قم نیوز: جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی عصر دیروز و با حضور اعضاء در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
بررسی تعیین میزبان جام جهانی و مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام(ره)
به گزارش قم نیوز، در این جلسه پس از صحبت‌های حجت‌الله خطیب، سرپرست فدراسیون کشتی در مورد عملکرد و برنامه‌های فدراسیون، ایمان‌زاده، خزانه‌دار و ذیحساب فدراسیون گزارشی از امور مالی فدراسیون ارائه داد.

در این نشست اعضاء در مورد میزبان جام‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی و چگونگی برگزاری مناسب این رقابت‌ها بحث و تبادل نظر کردند و در نهایت مقرر شد گروهی از سوی فدراسیون کشتی از امکانات شهرهای کاندیدای میزبان از جمله اصفهان بازدید کنند تا در مورد میزبانی یکی از این شهرها یا تهران تصمیم‌گیری شود.

همچنین در این نشست مقرر شد جام یادگار امام (ره) همچون سال‌های گذشته روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه در قم برگزار شود. البته به گفته عارف ربطی، دبیر فدراسیون کشتی قمی‌ها هنوز درخواست قطعی خود را برای میزبانی مسابقات و قبول هزینه‌های برگزاری این رقابت‌ها را ارائه نداده‌اند و خوزستانی‌ها به صورت شفاهی خواستار میزبانی شده‌اند.

حجت‌الله خطیب سرپرست، حسن رنگرز نایب رئیس و عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی، محمد توکل،‌ مصطفی داودی، ابراهیم جوادی، علیرضا سلیمانی، سیدهادی حسینی، ایمان‌زاده، تخاوری،‌ نمازیان و مشهدی آقایی در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdch.znwt23nmzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما