دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 1212
در قالب مسابقات اتومبیلرانی جانبازان و فرزندان شهدا صورت گرفت؛

رقابت 170 خودرو در مسابقه رالی

قم نيوز : قم نیوز: ششمین دوره مسابقات رالی جانبازان سرافراز و فرزندان معزز شهدا از مقابل بوستان غدیر قم به سمت روستای کیاب برگزار شد.
رقابت 170 خودرو در مسابقه رالی
به گزارش قم نیوز، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات با هدف رقابت و نشاط برای ایثارگران و گزینش نفرات برتر برای ورود به مسابقات کشوری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

محمد‌کاظم پورامینی افزود: در مسابقه اتومبیلرانی جانبازان و فرزندان شهدا ۱۷۰ خودرو با یکدیگر به رقابت پرداختند و مسیر بوستان غدیر به سمت پردیسان، لنگرود، شهر قائم، میدان شهدای ۷۲ تن، جاده اراک، سلفچگان، دستجرد، راهجرد و در نهایت کیاب را پیمودند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات ضمن رعایت نظم و دقت در اصول رانندگی و نقشه خوانی مسیر تعیین شده به طول ۲۰۰ کیلومتر را پشت سر گذاشتند.

وی اضافه کرد: این مسابقات که هر ساله تنها با حضور جانبازان ۲۵درصد به بالا برگزار می‌شد ولی امسال متفاوت از هر سال با حضور فرزندان شهدا برگزار شد و هر خودرو با چهار سرنشین اعم از راننده، نقشه خوان، به همراه دو نفر از اعضای خانواده ایثارگر همراه بود و در مجموع نزدیک به ۵۰۰ نفر در این مسابقات حضور داشتند.

پورامینی افزود: مسابقات کشوری رالی جانبازان و فرزندان شهدا نیز در سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر‌کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم خاطر‌نشان کرد: نفرات برتر مسابقات استانی رالی بعد از بررسی کمیته فنی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdch.znzt23niiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما