پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 26668

ماهان تندیس قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امید کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم با پیروزی برابر فرش آرای مشهد قهرمان لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور شد و برای دومین بار فوتسال قم را به این افتخار رساند.
ماهان تندیس قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امید کشور شد
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور دقایقی پیش در مشهد به کار خود پایان داد و تیم ماهان تندیس قم بدون شکست و با پیروزی بر میزبان مرحله نهایی، این مسابقات را فتح کرد.

ماهان تندیس قم در دیدار نهایی این رقابت‌ها در سالن شهید بهشتی مشهد، به مصاف آبی پوشان فرش آرای مشهد رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داده و افتخار جدیدی بر تالار افتخارات تاریخ فوتسال قم بیفزاید.

شاگردان علی شریفی در تیم امید ماهان تنیس قم، در ۱۰ دقیقه آغازین بازی طوفانی عمل کردند و موفق شدند با ۴ گل از حریف خود پیش بیفتند اما میزبان پیش از پایان نیمه نخست توانست ۲ گل از ۴ گل خورده را پاسخ دهد و به بازی بازگردد.

گلی که فرش آرا در نیمه دوم مسابقه به ثمر رساند سبب کاهش فاصله به یک گل و رسیدن بازی به اوج حساسیت شد اما با وجود روی آوردن فرش آرا به آرایش انتحاری ۵ نفره در اواخر بازی، تیم ماهان تندیس توانست با دفاعی منطقی از پیروزی خود دفاع کند و با نتیجه ۴ بر ۳ حریف سخت کوش خود را از پیش رو بردارد.

علی فخاران کاپیتان تیم امید ماهان تندیس در مراسم اهدای جام این مسابقات، جام قهرمانی را بالای سر برد تا نماینده قم پس از طی کردن فصلی رویایی با آمار خیره کننده با ۱۳ پیروزی و تنها یک تساوی قهرمان ایران شود.

ماهان تندیس در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست ۵ بر یک تیم شهرداری رشت شده بود و تیم فرش آرای مشهد نیز برابر حفاری خوزستان با ۲ گل به برتری رسیده بود.

ماهان در حالی بر سکوی نخست فوتسال امیدهای کشور تکیه زد که پیش از این در سال ۱۳۸۶ نیز بدون باخت، قهرمانی این مسابقات شده و حدود ۷ سال در حسرت کسب این عنوان بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6-ni.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما