دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 46648
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم خبر داد

تکمیل رینگ ترافیکی مسجد جمکران قبل از نیمه شعبان/توافق با جامعه‌الزهرا برای تکمیل بلوار یاسمن

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم با اشاره به وضعیت آزادسازی پروژه‌های معابر و شوارع شهر گفت: معارضین پروژه رینگ ترافیکی مسجد مقدس جمکران به زودی رفع شده و قبل از نیمه شعبان این پروژه تکمیل خواهد شد.
تکمیل رینگ ترافیکی مسجد جمکران قبل از نیمه شعبان/توافق با جامعه‌الزهرا برای تکمیل بلوار یاسمن
به گزارش قم نیوز، ابراهیم معتمدی با اشاره به روند آزادسازی معابر و شوارع جدیدالاحداث شهر اظهار کرد: شهرداری‌های مناطق مستمر پیگیر آزادسازی معابر و شوارعی هستند که در دستور اجرا در شهر بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌های بازگشایی معابر و شوارع در مناطق مختلف شهر قم گفت: در منطقه یک خیابان محتشم کاشانی و حکیمی به طور کامل آزادسازی شده است و به زودی شاهد بازگشایی و تکمیل عملیات اجرایی آنها خواهیم بود.

قائم مقام شهردار قم با اشاره به وضعیت تکمیل ادامه بلوار جمهوری در منطقه دو تصریح کرد: در خیابان جمهوری یک پلاک دیگر به زودی آزادسازی خواهد شد و شاهد بازگشایی کامل مسیر خواهیم بود.

وی وضعیت بلوار زینبیه در منطقه سه را یادآور شد و افزود: بلوار زینبیه تا اواخر اردیبهشت ماه به طور کامل آزادسازی خواهد شد و تا این زمان 16 پلاک باقیمانده توافق می‌شود.

معتمدی ادامه داد: در بلوار فردوسی در منطقه چهار یک پلاک آموزشی باقی مانده که در پی تکمیل آن هستیم.

وی با اشاره به مشکلات اجرا و تکمیل بلوار یاسمن در منطقه چهار خاطرنشان کرد: بلوار یاسمن نیازمند آزادسازی دو پلاک است که ماده 9 گرفته آنها شده و به زودی آزادسازی می‌شود.

قائم مقام شهردار قم بیان کرد: با جامعه الزهرا نیز توافق شده که بخش عمده مسیر معارض با جامعه الزهرا است و مسیر به زودی باز می‌شود.

وی ضرورت تکمیل رینگ محدوده مسجد مقدس جمکران را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در منطقه پنج نیز قبل از نیمه شعبان تکمیل رینگ مسجد جمکران را در دستور کار داریم.

معتمدی تصریح کرد: تملک 17 پلاک در این پروژه باقی مانده بود که 11 مورد انجام شده و تنها چند پلاک دیگر مانده و رینگ جمکران تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch6-nk.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما