پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 34678
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

دشمنان از دشمنی با اسلام کوتاه نمی‌آیند

قم نيوز : قم نگار: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: دشمنان از دشمنی با اسلام کوتاه نمی‌آیند.
دشمنان از دشمنی با اسلام کوتاه نمی‌آیند
به گزارش قم نگار، غلامرضا احمدی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی ضمن تسلیت ایام اربعین و شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: در همه حال خود را نیازمند بهره‌مندی از پیشنهادات مراجع تقلید می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید،‌ دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد، البته باید در نظر داشت از دوران انقلاب و دفاع مقدس تا امروز، پیشروی انقلاب اسلامی گسترده بوده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه دشمنان روزی در داخل مرزها با ما می‌جنگیدند، گفت: اصل بر این است که دشمنان از دشمنی با اسلام و انقلاب کوتاه نمی‌‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است به محضر علما و بزرگان برسیم و از آنها کمک بخواهیم تا سایه پر برکت خود را همواره بر سر بسیجیان بگسترانند و از رهنمودهای آنها بهره‌مند شویم، امروز به طور حقیقی نیاز بیشتری وجود دارد تا از محضر علما و مراجع استفاده کنیم.

احمدی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ایثار جان و حضور در میدان لازم بود افزود: آن دوران، جبهه دشمن مشخص بود ولی امروز شرایط فرق کرده است و این روزها به شدت نیازمند نصیحت‌های مراجع هستیم زیرا تاریخ تشیع از چنین روزهایی آفات و آسیب فراوانی متحمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه گریه‌هایی که بر ائمه اطهار (ع) انجام می‌شود، به این دلیل است که اصحاب رسول‌الله (ص) وفاداری خود را در دوره امیرمومنان (ع) و دیگر ائمه اطهار (ع) به موقع انجام ندادند، بنابراین امروز نیازمند محضر شما هستیم، تا بتوانیم به وظیفه دفاع از اسلام و وظایف ذاتی خود عمل کنیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdch6-nx.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما