> اعزام کشتی گیران قمی به مسابقات آلیش قهرمانی کشور در گلستان | قم نیوز
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : 47818
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کشتی استان قم در گفتگو با مهر خبر داد؛

اعزام کشتی گیران قمی به مسابقات آلیش قهرمانی کشور در گلستان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی گیران قمی به مسابقات آلیش قهرمانی کشور در گلستان خبر داد.
اعزام کشتی گیران قمی به مسابقات آلیش قهرمانی کشور در گلستان
اعزام کشتی گیران قمی به مسابقات آلیش قهرمانی کشور در گلستان

به گزارش قم نیوز، محسن وزیری، اظهار داشت: رقابت‌های آلیش مردان قهرمانی کشور در شهرستان کردکوی استان گلستان با حضور تیم استان قم آغاز به کار کرده است و تیم کشتی آلیش استان قم یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات است.

وی افزود: رقابت‌های آلیش مردان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان از شنبه شب در سالن تختی شهرستان کردکوی آغاز شد و آلیش کاران قم که با ترکیب پنج نفره خود به این رقابت‌ها اعزام شده است از امروز  برای کسب عناوین برتر بروی تشک خواهند رفت.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: روح الله نعمتیان، علیرضا پاسالاری، علی نبوی سرشت، علی ربیعی  و سید بهمن ابراهیم نیا نفراتی هستند که در اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ کیلوگرم با رقبای خود دست به شال خواهند شد.

وزیری بیان داشت: این در حالی است که حسین الفتی و حسین نبوی سرشت به عنوان مربی و سرپرست در کنار این تیم حضور دارند و کشتی قم امیدوار است در کنار کشتی فرنگی و آزاد، برنامه توسعه کشتی آلیش را نیز در دستور کار قرار دهد.

وی عنوان کرد: کشتی قم در بخش فرنگی، یک کشتی کیر جوان به نام محمد جواد رضایی را به زودی در ترکیب تیم ملی جوانان خواهد داشت زیرا رضایی اخیراً توانسته در مسابقات  جوانان کشور صاحب نشان طلا شود و شانس زیادی برای همراهی تیم ملی در مسابقات جوانان آسیا و جهان دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم نیز به زودی در مسابقات لیگ کستی فرنگی کشور شرکت می‌کند اما این تیم از نظر حامی مالی و تأمین هزینه‌ها با مشکلاتی مواجه است.
انتهای پیام / 137   
https://qomnews.ir/vdch66nk.23nqzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما