پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 49898
منبع : روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم

نام گذاری تاسیسات آب و فاضلاب روستایی استان قم به نام شهدا

قم نيوز : قم نیوز: تاسیسات آبرسانی روستاهای استان قم به نام سرداران شهید و شهدای استان قم متبرک شد.
نام گذاری تاسیسات آب و فاضلاب روستایی استان قم به نام شهدا
به گزارش قم نیوز؛ دکتر محمد احمدی جبلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: در دومین جلسه امورایثارگران این شرکت مصوب گردید، تغییر نام تاسیسات از شماره بندی به نام سرداران شهید و همچنین شهدای استان انجام شود و این امر در حال اجرا می باشد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و مدافعین حرم افزود: هدف از این کار زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی عزیزانی است که غیرتمندانه جان خود را در دفاع از اسلام و میهن فدا کرده اند می باشد.

دکتر احمدی جبلی اظهار داشت: در این راستا مجتمع آبرسانی بخش جعفرآباد به نام شهید علی محمدی از جهادگران استان و مجتمع آبرسانی قاهان به نام سردار رشید اسلام شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران نام گذاری شد.

این مقام مسئول گفت: در این جلسه مصوب شد که مجتمع آبرسانی سلفچگان نیز به نام شهدای گمنام ، مخازن ذخیره آب سلفچگان به نام شهدای بخش سلفچگان و مجتمع آبرسانی قمرود به نام شهدای مدافع حرم متبرک و نام گذاری شود.

 وی در پایان اعلام کرد تاسیسات روستاها را به نام شهدای همان روستا نام گذاری کردیم تا ضمن زنده نگهداشتن یاد وخاطره ایشان، از رشادت ها و فداکاری های این شهدای والا قدر در بوجود آمدن امنیت و آرامش کنونی ایران تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch66nk.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما