سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 22248

تیم اسکیت هاکی قم مقابل قزوین به پیروزی رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم اسکیت هاکی استان قم در دیداری تدارکاتی در آستانه مسابقات لیگ اسکیت هاکی کشور مقابل تیم اسکیت هاکی قزوین به پیروزی رسید.
تیم اسکیت هاکی قم مقابل قزوین به پیروزی رسید
به گزارش قم نیوز، تیم‌های اسکیت هاکی قم و قزوین در دیداری دوستانه پیش از آغاز مسابقات اسکیت هاکی قهرمانی کشور به مصاف هم رفتند که برتری از آن تیم اسکیت هاکی قم بود.

نماینده قزوین برای انجام ۲ مسابقه تدارکاتی در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان به قم آمد و در هر دو مسابقه، اسکیت بازان قم موفق‌تر از حریف قزوینی بودند و برنده از میدان خارج شدند.

تیم اسکیت هاکی قم که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌کند تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهد و بازی‌های دوستانه محک مناسبی برای این تیم است.

دیدار تیم‌های نوجوانان اسکیت هاکی قم و قزوین در مسابقه‌ای نزدیک با نتیجه ۲ بر یک به سود قم پایان یافت در حالی که حمید رضا انیسی و محمد نظری گلزنان تیم اسکیت هاکی قم در این بازی بودند.

بازیکنان تیم نوجوانان قم را در این بازی محمد سودانی، محمد علی مرتضوی، امیر مجتبی مرتضوی، علی رضا‌زاده، امیرحسین قاسمیان، محمد نظری، حمید رضا انیسی، محمد علی معبر، مجتبی سبط نبی و پوریا استاد تشکیل دادند.

در رده سنی بزرگسالان نیز پیروزی با تیم قم بود چنان که اسکیت بازان قم در این مسابقه موفق شدند در جدالی تماشایی با نتیجه ۴ بر ۲ برابر قزوین به پیروزی برسند.

سید حسین حسینی و سجاد اسلامی هر کدام ۲ گل برای تیم اسکیت هاکی قم به ثمر رساندند در حالی که سید حسین حسینی، سجاد اسلامی، محمد فراهانی، امیر رضا زارعی، علی خداجویان، مجتبی میرزایی و مجید نوش آبادی بازیکنان این تیم را تشکیل دادند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdch6ini.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما