پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : 14238
بیانیه ائمه جمعه قم:

شرکت در انتخابات، فریضه ای سیاسی و دینی است

قم نيوز : قم نیوز: ائمه جمعه قم با صدور بیانیه ای، از مردم دعوت کردند تا در انتخابات ۲۴ خرداد شرکت کنند.
شرکت در انتخابات، فریضه ای سیاسی و دینی است
به گزارش قم نیوز، ائمه جمعه قم با صدور بیانه ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات 24 خرداد 92، شرکت در این انتخابات را فریضه ای سیاسی و دینی دانستند.
 
متن این بیانیه که با امضای آیات عظام سید محمد سعیدی، ابراهیم امینی، رضا استادی و حسینی بوشهری منتشر شده است، به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
«والذین استجابو الربهم و اقامو الصلاه و امرهم شوری بینهم و مما رزقناهم ینفقون» (شوری/28)
امت شریف و بزرگوار ایران اسلامی، مردم غیرتمند استان قم، به فضل و رحمت الهی بار دیگر  برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی با دستان پرتوان شما ورق خواهد خورد و حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را رقم خواهید زد.

شرکت شما در انتخابات 24 خرداد 1392 برای انتخاب  رئیس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا فریضه‌ای سیاسی و دینی است. آنچه مهم است، حضور همه مردم در عرصه انتخابات است که یکی از پایه‌های اقتدار ملی شمرده می‌شود.

انتخابات برای شما مردم عزیز یکی از صحنه‌های آزمایش الهی است که دو فریضه حضور در انتخابات و انتخاب اصلح را باید همزمان به سرانجام برسانید، زیرا که این تکلیف شرعی و عقلی می‌باشد.

ملت ما با این حضور و حماسه‌سازی می‌توانند موجبات خشنودی امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و امام راحل و مقام معظم رهبری را فراهم آورند و دشمنان انقلاب اسلامی را نا امید سازند.

قطعاً‌ شما مردم عزیز با شرکت در انتخابات که به فرموده مقام معظم رهبری «مظهر اراده ملی و نماد مردم سالاری اسلامی» است، ‌بار دیگر حماسه سیاسی دیگری را خواهید آفرید. انشاءالله
 
ابراهیم امینی، رضا استادی، سید هاشم حسینی بوشهری و سید محمد سعیدی

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdch6inz.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما