پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 46738
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر شورای ترافیک استان قم:

پارکینگ‌های شهر قم جوابگوی نیاز زائرین نیست

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای ترافیک استان قم گفت: پارکینگ‌های شهر قم جوابگوی نیاز زائرین نیست و باید شهرداری پارکینگ‌های جدیدی را در شهر قم ایجاد کند.
پارکینگ‌های شهر قم جوابگوی نیاز زائرین نیست
به گزارش قم نیوز، وحید مقدم امروز با اشاره به طرح‌های ترافیکی در شهر قم اظهار کرد: در ایام نوروز طرح‌هایی را در شهر قم اجرا می‌کنیم تا زائرین به راحتی بتوانند در شهر تردد کنند و پلیس راهور شهر قم در ایام نوروز در وضعیت آماده باش قرار دارد.

وی ادامه داد: ظرفیت پارکینگ‌های شهر قم حدود 6 تا هشت هزار خودرو است، اما این پارکینگ‌ها جوابگوی نیاز زائرین در ایام نوروز نیست و باید شهرداری پارکینگ‌های جدیدی را در شهر قم ایجاد کند.

دبیر شورای ترافیک استان قم افزود: بر روی امداد خودروها در ایام نوروز نظارت داریم و در محور قم - گرمسار هم امداد خودروها حضور خواهند داشت، امسال در ساعت تحویل سال زائرین زیادی به شهر قم می‌آیند و به دنبال مدیریت ترافیک شهر در آن روز هستیم.

مقدم با اشاره به آمادگی پلیس راه استان قم اظهار کرد: ترافیک در محورهای استان در ایام نوروز سنگین است و پلیس راه برای مدیریت ترافیک در آن ایام آمادگی دارد و جایگاه‌های سوخت استان قم هم در ایام نوروز سوخت به اندازی کافی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه ای با معاون عمرانی استانداری داشتیم و قرار شد که تا 15 فروردین جرثقیل‌ها در شهر قم خودرویی را حمل نکنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch6qnk.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما