يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 50058
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم خواستار شد

تاثیرگذاری برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سبک زندگی مردم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) باید در سبک زندگی مردم تاثیرگذار باشد و اکنون که جوانان در جنگ فرهنگی مورد حمله دشمن قرار گرفته‌اند باید برای آنها برنامه‌های ویژه‌تری را در نظر بگیریم.
تاثیرگذاری برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سبک زندگی مردم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی شنبه شب در آیین شکرگزاری برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مطلوبی برای آمرزش گناهان است، اظهار کرد: اکنون در حال سپری کردن آخرین روزهای این ماه هستیم و امیدواریم در این روزها بتوانیم بهره‌برداری لازم را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌گذاری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) توفیق بزرگی است، تصریح کرد: خدمت مسؤولان قم به این شهر خدمت به اهل بیت(ع) است چرا که این شهر حرم اهل بیت(ع) است به همین علت می‌توانیم بگوییم که خادمان حرم اهل بیت(ع) از جایگاه و ارزش والایی برخوردار هستند.

استاندار قم با اشاره به بخشی از فعالیت‌های انجام شده در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اضافه کرد:‌‌ برنامه‌های آستان مقدس باید در سبک زندگی مردم تاثیرگذار باشد؛ اکنون که جوانان در جنگ فرهنگی مورد حمله دشمن قرار گرفته‌اند باید برای آنها برنامه‌های ویژه‌تری را در نظر بگیریم.

وی از اهتمام مسؤولان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی تقدیر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم توفیق خدمات‌رسانی به مردم را در ادامه راه نیز داشته باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch6vnm.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما