?>?> آزمون جامع فارغ‌التحصیلی ایثارگران ‌کشور در قم برگزار می‌شود | قم نیوز
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 26938
معاون فرهنگی بنیاد شهید قم:

آزمون جامع فارغ‌التحصیلی ایثارگران ‌کشور در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: آزمون جامع فارغ‌التحصیلی ایثارگران با حضور بانوان طلاب ایثارگر سراسر کشور روز ۲۰ شهریور امسال در قم برگزار می‌شود.
آزمون جامع فارغ‌التحصیلی ایثارگران ‌کشور در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد ناظمی با اشاره به آزمون جامع فارغ‌التحصیلی ایثارگران سراسر کشور اظهار کرد: این آزمون به منظور سنجش سطح علمی طلاب علوم دینی مرکز علوم اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۰ شهریور برگزار می‌شود.

وی افزود: کسانی که در این آزمون قبول شوند مدرک سطح یک حوزه را کسب کرده و می‌توانند برای ادامه تحصیل در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و یا دانشگاه اقدام کنند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم تصریح کرد: طلاب مرکز علوم دینی از همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و همسران و فرزندان ایشان هستند.

وی افزود: مرکز علوم اسلامی با هدف تحصیل غیر حضوری جانبازان و خانواده شهدا با توجه به شرایط ایشان تاسیس شد و اکنون طلاب خواهر این مرکز از سراسر کشور با شرکت در این آزمون امکان ورود به حوزه و دانشگاه برای ادامه تحصیل را دارند.

ناظمی بیان کرد: پیش از این دو آزمون دیگر برای خواهران و چهار آزمون برای برادران برگزار شده که در هر دوره تعدادی از طلاب برای شرکت در آزمون معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز ۶۴۰ طلبه داشته که از این تعداد ۳۸۶ نفر طلاب خواهر و باقیمانده برادران هستند، تاکنون ۱۶۶ نفر از طلاب خواهر ایثارگر موفق به اخذ مدرک سطح یک شده‌اند.

اتمام پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdch6wni.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما