پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 22978

دشمن با همه امکانات علیه اسلام ناب بسیج شده است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: در طول تاریخ بشریت، ما هیچ زمانی را سراغ نداریم که دشمن با تمام توان و قدرتش علیه اسلام ناب بسیج شده باشد.
دشمن با همه امکانات علیه اسلام ناب بسیج شده است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در مسجد مقدس جمکران گفت: امروز دشمن در تلاش است با شبیخون همه وجود و دارایی ما را از بین ببرد که این امر به دلیل غفلتی است که ما نسبت به سرمایه‌‌های عظیم خود داریم.

وی با بیان اینکه امروز اسلام ناب با بیشترین دشمنی روبه‌رو است افزود: در طول تاریخ بشریت ما هیچ زمانی را سراغ نداریم که دشمن با تمام توان و قدرتش علیه اسلام ناب بسیج شده باشد.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: موبایل، اینترنت و ماهواره که عامل بیشترین فسادها و دشمنی‌ها در دنیای کنونی است در زمان حضرت امام(ره) وجود نداشت، بنابراین دوران کنونی ده‌ها برابر سخت‌تر از زمان انقلاب و حضرت امام(ره) است.

رحیمیان خاطرنشان کرد: امروز با توجه به گسترش اینگونه وسایل ارتباط جمعی که مضرات و بی‌اخلاقی‌های بسیاری به همراه دارد و افزایش دشمنی‌های غرب، شرایط فوق‌العاده حساس است که امیدواریم بتوانیم وظیفه خود را درست بشناسیم و به موقع به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش داریم پیام تشیع و اسلام را از این پایگاه عظیم به گوش همه جهانیان برسانیم، تصریح کرد: برای بهتر انجام شدن این کار با محدودیت‌های شدیدی مواجه هستیم و به همین دلیل اولویت‌بندی‌هایی را در ساخت و ساز مسجد صورت دادیم تا فضاهای مورد نیاز و ضروری برای تبلیغ مهدویت و پیام تشیع سریع‌تر آماده شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به افتتاح اتاق فرمان و راه‌اندازی فیبر نوری بیان داشت: پیگیر هستیم استودیوی ضبط برنامه صدا و سیما هم هر چه سریع‌تر مهیا شود تا برنامه‌های مهدوی این مکان مقدس بیش از پیش در معرض دید علاقه‌مندان و عاشقان حضرت حجت(عج) قرار گیرد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که باید برطرف شود این است که میانگین توقف زائران در قم محدود به چند ساعت است و در همین ساعات کم نیز زائران به صورت پراکنده حضور دارند که امکان ارائه برنامه‌های تبلیغی سخت می‌شود.

رحیمیان در پایان با بیان این‌که باید با برنامه‌ریزی توقف زائران در قم را افزایش دهیم ابراز داشت: این امر با تلاش ارگان‌ها، نهادها و مؤسسات استان امکان‌پذیر خواهد بود و با این کار ما می‌توانیم زائران را با توشه فرهنگی خوب و مفید راهی منازل و شهرهای خود کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6wni.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما