چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 48998
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم:

تقاطع غيرهمسطح ميدان وليعصر(عج) با زمان‌بندي ۲ ساله اجرا مي‌شود

قم نيوز : قم نيوز: معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم گفت: تقاطع غيرهمسطح ميدان وليعصر(عج) به دليل جزئيات خاص و پيچيدگي‌هايي كه دارد با زمان‌بندي ۱.۵ تا دو سال اجرايي مي‌شود.
معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم:
تقاطع غيرهمسطح ميدان وليعصر(عج) با زمان‌بندي ۲ ساله اجرا مي‌شود
معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم: تقاطع غيرهمسطح ميدان وليعصر(عج) با زمان‌بندي ۲ ساله اجرا مي‌شود
به گزارش قم نيوز، علیرضا قاری قرآن امروز با اشاره به وضعیت اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج)، اظهار کرد: با توجه به اینکه این پروژه همزمان با ایستگاه مترو در میدان ولیعصر(عج)، تداخل داشته و نیاز است به صورت ترکیبی اجرایی شود در حال پیگیری برای توافق برای اجرای همزمان پل و ایستگاه هستیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه زمان‌بندی پروژه میدان ولیعصر(عج) با توجه به حجم بالای عملیات عمرانی مرتبط با ایستگاه و پل‌ها به عنوان یک پروژه ویژه و نمونه شهری بین ۱.۵ تا دو ساله است، افزود: عملیات اجرایی پروژه در حال حاضر در مرحله گمانه‌زنی و شناسایی برای اجرای پل‌ها است.

قاری قرآن با اشاره به جزئیات و پیچیدگی‌های اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج)، بیان کرد: این پروژه در نوع خود در شهر خود تقاطع غیرهمسطحی ترکیبی است که در منفی یک ایستگاه مترو، در همسطح میدان، در مثبت یک پل مستقیم از بزرگراه امام علی به سمت بلوار شهید کبیری و در مثبت دو پل جهتی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت بلوار خلیج فارس است.

وی با تاکید بر اینکه تداخل‌ها برای اجرای عملیات عمرانی در حال رفع است، تصریح کرد: با تکمیل توافقات با پیمانکار برای اجرای همزمان پل‌ها و ایستگاه عملیات عمرانی نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6wnk.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما