جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 49988
منبع : خبرگزاری فارس

حضور پرشور ورزشکاران و جوانان قم در راهپیمایی روز جهانی قدس

قم نيوز : قم نیوز: ورزشکاران و جوانان استان قم امروز در کنار دیگر اقشار مردم و مسوولان فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی را در روز جهانی قدس فریاد زدند.
حضور پرشور ورزشکاران و جوانان قم در راهپیمایی روز جهانی قدس
به گزارش قم نیوز، مردم همیشه در صحنه استان قم نیز امروز همانند دیگر هم‌وطنان‌ در نقاط دیگر ایران اسلامی با زبان روزه، زیر نور شدید خورشید و در هوایی گرم و طاقت‌فرسا با شور اشتیاق همیشگی به خیابان‌ها آمده و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند.

مردم قم از زن و مرد، کوچک و بزرگ، اصناف و گروه‌های مختلف در راهپیمایی آخرین جمعه رمضان سال 1396 طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را پیموده و در نقطه‌ای مشترک به یکدیگر رسیدند تا به دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین بپردازند.

 

* پیش‌بینی 10 مسیر برای حرکت راهپیمایان قم

در حالی که 10 مسیر متنوع برای آغاز حرکت شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در نظر گرفته شده بود، مردم قم از ساعت 10صبح با تجمع در میدان آستانه و آغاز راهپیمایی منسجم،‌ یک‌پارچه و پرشور خود از مسیرهای حد فاصل این مکان به عنوان مبدأ راهپیمایی تا مصلای قدس با سر دادن شعارهای متنوع بر مظلومیت مردم سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کردند.

این در حالی است که با هماهنگی‌های به عمل آمده بین اداره کل ورزش و جوانان استان قم با سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم، جوانان و ورزشکاران قمی امروز هم‌صدا و همگام با دیگر اقشار مردم و مسوولان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.

 

* راهپیمایی پرشور ورزشکاران و جوانان قم همگام با سایر اقشار مردم

حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف توپی، رزمی، راکتی، انفرادی و تیمی با لباس‌های یک‌دست و هم‌رنگ در کنار مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، روسا، دبیران و نایب‌رئیسان هیأت‌‌‌‌های ورزشی، مربیان، مدیران و کادر فنی تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی از نکات قابل توجه راهپیمایی امروز ورزشکاران و جوانان قم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و روز فریاد بر سر اسرائیل غاصب بود.

جامعه بزرگ ورزش و جوانان قم از ساعات اولیه صبح امروز در مقابل مجموعه بزرگ ورزشی شهید حیدریان قم گردهم آمده و پلاکاردهایی مزین به بیانات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در دست داشتند.

 

* آ‎غاز راهپیمایی ورزشکاران از مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم

این در حالی است که پلاکاردهای ورزشکاران و جوانان قمی مزین به موضوعاتی مرتبط با فلسطین و روز جهانی قدس بود و در کنار مسؤولان ورزش استان قم، از ساعت 10:30 دقیقه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یکپارچه و هماهنگ حرکت خود برای پیوستن به صفوف دیگر شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کردند.

آغاز راهپیمایی ورزشکاران و جوانان به همراه مسؤولان از مقابل مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم در حالی صورت گرفت که مسیر اصلی راهپیمایی به سمت مصلی قدس و محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه بود و ورزشکاران و جوانان استان قم سپس به سایر شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ملحق شدند تا در پایان این راهپیمایی بزرگ در نماز جمعه نیز حضور یابند.

 

* قهرمانان آسیا و جهان در صدر دسته راهپیمایی جودوکاران قم

ورزشکاران هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم که در راس آنها قهرمانان کاتا جودو آسیا و جهان یعنی محمدرضا صحرایی و محمدحسن سالاری حضور داشتند، بیانیه‌ خود به مناسبت راهپیمایی امروز را اینگونه قرائت کرد: «ملت قهرمان ایران که همیشه در صحنه‌های مختلف، تحقق آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی را با حضور پرشکوه خود فریاد زده‌اند، هرگز آرمان آزادی قدس شریف را که همانا حمایت از ملت‌های مظلوم، برائت از جبهه صهیونیسم جهانی و نمایش همبستگی جهان اسلام است، فراموش نخواهند کرد.

ما ورزشکاران در این برهه زمانی که از حساسیت‌های جهانی و منطقه‌ای برخوردار است، با تاسی از بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری عزیز، در روز جهانی قدس در صفوف بهم فشرده ملت غیور، ندای حق‌طلبانه سر خواهیم داد و با مشارکت خود سهم کوچکی در امتداد خون شهدا و امنیت پایدار سرزمین مقدسمان خواهیم داشت.»

 

* حضور خانواده پینگ‌پنگ قم در صفوف راهپیمایی

ورزشکاران هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم با در دست داشتن پلاکاردی مزین به فرموده حضرت امام خمینی(ره)‎ یعنی روز قدس روز حیات مجدد اسلام است، در راهپیمایی با شکوه دومین روز تیر ماه سال 1396 در دفاع از مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی حضور یافتند.

در جمع پینگ‌‌پنگی‌های قم تمام ورزشکاران تنیس روی‌میز، مربیان، داوران، پیشکسوتان و خانواده‌های آنها حضور داشتند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس و دشمنان اسلام را هم‌صدا با سایر مردم استان قم و کشور به گوش جهانیان برسانند.

 

* کبدی‌کاران قم و بیانیه روز جهانی قدس

ورزشکاران هیأت‌‌ کبدی استان قم نیز در بیانیه خود به مناسبت این روز بزرگ آورده بودند: یوم‌الله روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در ردیف مهمترین روزهای جهان اسلام در خاطره تاریخ ثبت گشته است.

در جمع کبدی‌کاران قم رئیس، دبیر و دیگر مسوولان این هیأت‌‌ ورزشی در کنار کبدی‌کاران ساحلی، سالنی، سرکل کبدی و کبدی استاندارد قم حضور داشتند و در کنار دیگر ورزشکاران قمی که اکثر آنها لباس‌های هماهنگ پوشیده بودند، به جمع دیگر راهپیمایان ملحق شدند.

 

* رزمی پرجمعیت‌ترین هیات ورزشی قم در راهپیمایی

هیأت‌‌ ورش‌های رزمی استان قم به واسطه برخورداری از سبک‌ها و رشته‌های متعدد، یکی از پرجمعیت‌ترین هیات‌های ورزشی قم به شمار می‌رود که با توجه به برخورداری از ورزشکاران سازمان یافته زیاد، تعداد رزمی‌کاران قابل توجهی را به راهپیمایی امروز روز جهانی قدس آورده بود.

رزمی‌کاران قم با بیانیه‌ای که در آغاز آن با جمله ارزشمند رهبر معظم انقلاب که فرمودند: هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می‌کند، به دیگر شرکت کنندگان در راهپیمایی جامعه ورزش و جوانان قم ملحق شدند.

 

* فریاد سفیدپوشان ورزش قم بر سر اسرائیل

سفیدپوشان ورزش قم یعنی ورزشکاران پرتعداد شامل استعدادها، قهرمانان و مدال‌آوران رشته موفق کاراته در کنار رئیس و دبیر هیات، سرمربیان، مدیران و مسوولان باشگاه‌های کاراته قم نیز همانند سا‌ل‌های گذشته امسال حضور پرشور و پرتعدادی در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند و مظلومیت مردم فلسطین را بر سر اسرائیل فریاد زدند.

تمامی ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان و همچنین خانواده‌های کاراته‌کاهای قم در راهپیمایی روز قدس به نشانه انزجار از رژیم اشغال‌گر قدس و دشمنان اسلام، همراه با دیگر اقشار جامعه ورزش قم یک روز حماسی و باشکوه را در کنار مردم قم رقم زدند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch6wnk.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما