دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 51318
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
سید مهدی صادقی، در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با امام جمعه قم مطرح کرد:

استاندار قم:هر ساله بر غنای مردمی بودن برنامه‌های دهه کرامت افزوده می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: صادقی با تاکید بر اینکه هر ساله به غنای مردمی بودن برنامه‌های دهه کرامت افزوده می‌شود، گفت: مجموعه استانداری تلاش می‌کند تا با بخش‌های مختلف به ویژه آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در راستای برنامه‌های مذهبی مشارکت لازم را داشته باشد.
هر ساله بر غنای مردمی بودن برنامه‌های دهه کرامت افزوده می‌شود
هر ساله بر غنای مردمی بودن برنامه‌های دهه کرامت افزوده می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی، ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به اینکه دهه کرامت دارای یک ریشه اعتقادی و فرهنگی است، اظهار کرد: در این دهه به دنبال مسیر محبت به اهل بیت(ع) هستیم و به لطف خداوند همگان در این مسیر حضور پرشوری دارند.

وی با تاکید بر اینکه هر ساله به غنای مردمی بودن برنامه‌های دهه کرامت افزوده می‌شود، اضافه کرد: مجموعه استانداری تلاش می‌کند تا با بخش‌های مختلف به ویژه آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در راستای برنامه‌های مذهبی مشارکت لازم را داشته باشد.

استاندار قم بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت امسال نیز همانند سال گذشته به شیوه مطلوبی دنبال می‌شود، عنوان کرد: در سطح کشور برنامه‌ریزی مطلوبی برای مراسمات و جشن‌ها انجام شده است که امیدواریم این برنامه‌ها به شیوه مورد نظر اجرا شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6xnm.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما