چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 48682
منبع : خبرگزاری فارس

گراميداشت حماسه دفاع در دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز: مراسم گراميداشت حماسه دفاع و فتح خرمشهر در دانشگاه فنی و حرفه ای پسران قم برگزار شد.
مراسم گراميداشت حماسه دفاع و فتح خرمشهر در دانشگاه فنی و حرفه ای پسران قم برگزار شد.
مراسم گراميداشت حماسه دفاع و فتح خرمشهر در دانشگاه فنی و حرفه ای پسران قم برگزار شد.
به گزارش قم نيوز، همزمان با سالروز فتح خرمشهر، به همت شورای هماهنگی بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای و با همکاری امور فرهنگی و همچنین سایر بخش‌های دانشگاه، مراسم گرامیداشت سوم خرداد حماسه فتح خرمشهر در محل سالن همایش‌های دانشکده برگزارشد.

در این نشست صمیمی که جمعی از اساتید، دانشجویان، مسوولین دانشگاه و همچنین جانشین بسیج اساتید استان قم و فرمانده حوزه سه بسیج کارکنان حضور داشتند، سردار جانباز دلاور جواد عزیزی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و همچنین فرمانده محور خرمشهر و جانشین شهید جهان آرا به ارائه نکاتی از ویژگی‌ها و خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس افراد بسیاری از جان و مال خود گذشتند و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت و کیان اسلام  و مرز بوم خود جنگیدند اظهار داشت: این‌ها  در زمان خویش برای شیعیان افتخاری را رقم زدند که می‌تواند الگویی برای خیلی از جوامع باشد.

سردار عزیزی با بیان اینکه کسی در دوران جنگ آن‌ها را وادار نکرده بود که در جبهه‌های جنگ و دفاع از شهر و وطن خویش به نبرد بپردازند گفت: ایمان و اخلاص و ارادتی که انها به سیره اهل بیت داشتند و همچنین جانفشانی که برای ملت و میهن داشتند، موجب شد تا به فرمان رهبر زمان خود لبیک گفته و حضور مؤثر پیدا کردند و در این راه نیز جانفشانی و ایثار کردند.

وی با بیان اینکه وحدت یکی از عوامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود افزود: اکنون وظیفه ما است که پیرو راه شهداء باشیم و مردم مظلوم خرمشهر را بیش از پیش دریابیم و در راستای آرمان‌های شهداء بیش از گذشته گام برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchi-nk.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما