دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 50652
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور استان قم مطرح شد

ضرورت کمک ادارات قم به اجرای برنامه راهیان نور غرب

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور استان قم بر ضرورت کمک ادارات این استان به برنامه اعزام زائرین قمی به راهیان نور غرب تاکید شد.
ضرورت کمک ادارات قم به اجرای برنامه راهیان نور غرب
ضرورت کمک ادارات قم به اجرای برنامه راهیان نور غرب
به گزارش قم نیوز، جلسه کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور استان ظهر امروز در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری قم برگزار شد.

رضا سیار فرماندار قم در ابتدای این جلسه با اشاره به ضرورت پشتیبانی ادارات قم از برنامه راهیان نور غرب اظهار کرد: اگر دستگاه‌های استان پشتیبانی از این کار را انجام بدهند، امکان اعزام سه تا چهار هزار نفر از قم به راهیان نور غرب وجود دارد و این کار از 21 تیرماه به مدت 20 روز شروع می‌شود.

وی ادامه داد: سپاه وظیفه اعزام زائرین راهیان نور غرب را بر عهده گرفته و هزینه ترابری، اسکان و تغذیه هر زائر 150 هزار تومان است که 75 هزار تومان از هر زائر گرفته می‌شود و مابقی هزینه را باید دستگاه‌های استان پرداخت کنند.

محمد رضا بهرامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به اعزام پزشک و امدادگران به برنامه راهیان نور غرب اظهار کرد: در طول تابستان تعدادی از امدادگران و پزشکان جمعیت هلال احمر استان در برنامه راهیان نور غرب حضور خواهند داشت.

سید جواد دهناد دبیر اتاق اصناف استان قم نیز در این جلسه گفت: باید از ظرفیت اصناف در تمام حوزه‌ها استفاده شود، هر کدام از اتحادیه‌ها یک تشکل هستند و اتحادیه‌های صنفی استان قم ظرفیت‌های خاصی دارند که باید به این ظرفیت‌ها توجه شود.

نمایندگان ادارات مختلف استان قم در پایان این جلسه متعهد شدند که هزینه اعزام تعدادی از زائرین استان به برنامه راهیان نور غرب را تقبل کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchi-nm.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما