دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 15642
دبیر هیئت اسکیت قم:

ورزش اسکیت در قم ناشناخته مانده است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت اسکیت قم گقت: با وجود افراد مستعد در ورزش اسکیت همچنان این ورزش در قم ناشناخته است.
ورزش اسکیت در قم ناشناخته مانده است
به گزارش قم‌نیوز،محمد فرخ زاد گفت: ورزش اسکیت ورزش مفرح و جذابی است اما با وجود پتانسیل بالا، این ورزش در قم هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است و شاید بتوان ادعا کرد که در استان قم ورزش اسکیت همچنان ناشناخته است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به این نکته که مدیریت جدید کمتر از یک ماه است که سکان هیئت اسکیت قم را در دست گرفته وبه شدت پیگیر هستیم و واقعا امیدواریم که با مدیریت جدید بتوانیم به شکوفا شدن استعدادهای بی نظیر استان در این ورزش کمکی کرده باشیم.
 
دبیر هیئت اسکیت قم خاطرنشان کرد: ظرفیت اسکیت قم به اندازه ای است که با تمام مشکلات موجود در حال حاضر تقریبا در تمامی لیگ‌های اسکیت کشور، از قم تیم داریم و این اتفاق عرق اسکیت بازان قمی را به شهر مقدس قم نشان می دهد.
 
وی با اشاره به ناشناخته بودن ورزش اسکیت در قم افزود: ورزش اسکیت قم به طور آماتوری گسترش یافته به طوری که امروز تقریبا در هر منزلی به ویژه اگر در آن منزل کودکی زندگی کند، شما می توانید یک جفت کفش اسکیت پیدا کنید.
 
فرخ زاد افزود: همین افراد که غالبا هم به این ورزش علاقه مند هستند، از کلاس‌ها و شرایط حرفه ای ورزش اسکیت بی اطلاع هستند و به همین دلیل است که اولویت‌های ما در دوره جدید مدیریت هیئت اسکیت قم، شناساندن این ورزش به علاقه مندان با برگزاری دوره‌های آموزشی و لیگ‌های مختلف استانی است.
 
وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته ورزشکارانی از قم موفق به راهیابی به تیم ملی شدند اما به طورکلی با وجود مستعد بودن ورزشکاران قمی حمایت‌های کافی انجام نمی شود.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد استعدادیابی گفت: در مذاکراتی که با اداره کل ورزش وجوانان استان انجام داده ایم قرار است سالن ورزشی را در اختیارهیئت اسکیت قم با عنوان پایگاه قهرمانی اسکیت قم قرار دهند تا در آینده ای نزدیک به عنوان مدارس اسکیت استان قم مورداستفاده قرار بگیرد.
 
فرخ زاد گفت: قصد برگزاری کلاس‌های آموزش اسکیت ویژه پایه‌ها و رده‌های سنی پایین را به همراه تعامل با آموزش و پرورش به منظور استعداد یابی در بین دانش آموزان را داریم.
 
وی اظهار کرد: بزرگترین چالش پیش روی اسکیت قم در حال حاضر مشکلات مالی است. هیئت اسکیت قم از زمان مدیریت قبلی چند میلیون تومان مقروض است که امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن این مشکلات برای اعزام‌ها مشکلی نداشته باشیم. البته قول‌های مساعدت از طرف اداره کل ورزش وجوانان استان قم به مسئولان هیئت اسکیت داده شده است که امیدواریم عملی بشوند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchi-nz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما