سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 21852

شرکت بانوان قمی دردوره داوری بین المللی تنیس روی میز

قم نيوز : قم نیوز: بانوان قمی در دوره داوری بین المللی تنیس روی میز که با حضور ۳۵ داور درجه ملی در آکادمی بین المللی تهران برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
شرکت بانوان قمی دردوره داوری بین المللی تنیس روی میز
به گزارش قم نیوز، کلاس داوری بین المللی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه با حضور ۳۵ داور درجه ملی در آکادمی بین المللی تهران برگزار می‌شود.

هیئت تنیس روی میز استان قم نیز در این کلاس ۲ نماینده دارد و آزاده مهدوی و منصوره سادات شریف، ۲ داور ملی تنیس روی میز قم هستند که در این دوره حضور دارند.

این دوره داوری هر ۲ سال یک بار از سوی فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ITTF برگزار می‌شود و داورانی که علاوه بر داشتن مدرک داوری ملی در مسابقات سطح بالای کشوری قضاوت کرده باشند می‌توانند وارد این دوره شوند.

استان قم در حال حاضر ۴ داور بین المللی تنیس روی میز دارد که در صورت قبولی آزاده مهدوی و منصوره سادات شریف، این تعداد با ۶ نفر می‌رسد.

ولی الله دیرباز، مهدی عموییان، مهدی اکرامی و محمد مصبحی ۴ داوری هستند که پیش از این موفق به اخذ مدرک بین المللی داوری تنیس روی شده‌اند.

براین اساس محمدعلی احمدی، ماندانا نامداری، فهیمه رمضانی، فاطمه کنعان پناه، کیومرث ساجی، طاهره رحمتی، مرضیه آزادگان و معصومه کریمی از تهران، امید خجسته افشار، اسماعیل حاتم‌زاده، کامبیز عزیز محمدی، زهرا اصغری از آذربایجان شرقی، نسرین ذکایی، آذر بیات و ناهید شیروانی از اصفهان، سهیلا مزین، مرتضی قلمچی و ابراهیم عراقی از زنجان، فرشته نجفی، حسین کرمجو و مجید آرازخانی از قزوین، بهزاد خلیلی مرندی و جهانبخش ترابی از البرز، علی کلینی و فرهاد مصلی‌نژاد از فارس، ثریا حبیبی و کیانوش کابلی از مازندران، حسینعلی خلیلی صدرآبادی و رزا رهاوی از یزد، میثم غلامی از بوشهر، علی خانمحمدی از مرکزی، نسرین ولیدی از کرمانشاه و حسن صافدل از خراسان رضوی سایر داورانی هستند که قرار است در آزمون داوری بین‌المللی شرکت کنند.

انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdchi6ni.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما