چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : 12492

مدیریت جهادی شهردار قم از بستر بیماری ادامه دارد

قم نيوز : قم نیوز: در حالی پزشکان شهردار قم را از انجام کار و فعالیت منع کرده اند، مدیریت جهادی شهردار قم از بستر بیماری ادامه دارد، این در حالی است که برخی از مخالفان سابقه دار دلبری، علی رغم نکات منفی کارنامه مدیریتی خود، سودای تغییر شهردار در سر می‌پرورانند!
مدیریت جهادی شهردار قم از بستر بیماری ادامه دارد
به گزارش قم نیوز، در حالی به پایان سال 1393 نزدیک می‌شویم که مدیریت شهری قم یکی از دوران‌های طلایی خود را در 44 ماه اخیر پشت سر گذاشته است. پروژه‌های بزرگ شهری در کنار ظاهر و آراستگی شهر پیش رفته‌اند و پذیرایی از زائران نوروزی در 3 سال متوالی به بهترین شکل انجام شده است.

دوران طلایی شهر قم، مدیون دلبری است
قم این دوران طلایی را مدیون شهردار فعلی خود است، کسی که پا به پای دیگر دست اندرکاران شهری، برای حل مشکلات شهر قدم برداشته است و جز به علت بیماری و خستگی جسمی، از پای ننشسته است.

محمد دلبری اما بالاخره بعد از 44 ماه فعالیت، زیر بار سنگینی مسئولیت و فشارهای خارج از شهرداری به همراه پاره‌ای مشکلات داخل شهرداری، دچار فرسودگی جسمی شد و به علت عارضه قلبی راهی بیمارستان شد و پس از مدت کوتاهی بستری شدن، به استراحتی اجباری در خانه مجبور شد اما در همین دوران استراحت نیز به فعالیت مشغول است تا امور شهر کریمه اهل بیت(س) را رتق و فتق کند.

بی‌شک مدیریت جهادی دلبری به عنوان نمونه ای از آنچه رهبر معظم انقلاب به آن سفارش کرده اند، مثال زدنی است که نمونه آن در ارتقا بودجه شهر قم از 230 میلیارد تومان به بیش از 800 میلیارد تومان مشخص است. دوران طلایی شهر قم در مدیریت شهری با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بیش از گذشته ادامه دارد و همراهی شهرداری و استانداری قم، سبب شکوفایی مدیریت شهری شده است که نمونه بارز آن در استقبال شهردار از رئیس جمهور علی رغم بیماری جسمی، هویدا شد.

سودای خام تغییر شهردار جهادی قم علی رغم حمایت مراجع تقلید و مردم
سیر منطقی اتفاقات اکنون باید به این شکل پیش رود که مدتی یکی از معاونین یا قائم مقام شهردار، وظایف وی را تا حد امکان انجام دهد و سپس شهردار پس از بهبودی نسبی، به سر کار خود بازگردد و امور مهم را هدایت کند اما به نظر می رسد معدود افرادی که قبلا نیز در کارنامه خود، مخالفت های بی موردی را با شهردار قم داشته اند، به جای تقویت و پشتیبانی از دلبری، نان را برداشته اند و به دنبال پیاز افتاده اند و سودای خام تغییر شهردار را در سر می پرورانند!

این عده قلیل که بعضا مسئولیت هایی نیز در گذشته به عهده داشته اند (و در صورت باز شدن پرونده‌های موجودشان، مشخص نیست چه پاسخی خواهند داد!) در جلسات شورای شهر، تبدیل به منتقد فعالیت هایی شده اند که در زمان مسئولیت خودشان پا گرفته است و مشخص نیست به چه دلیل به دنبال تغییر شهردار هستند؟

از سوی دیگر حمایت علما و مراجع تقلید و مردم شهر قم از شهردار جهادی قم به شکلی است که این افراد نمی خواهند به طور مستقیم تغییر شهردار را کلید بزنند (و البته توان چنین کاری را نیز ندارند) و به جای این کار، دست به شایعه پراکنی و تخریب می‌زنند.

رسانه‌های مستقل شهری، مسائل را برای مردم مطرح می‌کنند
به نظر می رسد آش شوری که این عده اندک برای کل مردم قم تدارک دیده اند، در آستانه سال نو و ایام فاطمیه، سبب تلخ شدن کام مردم قم و زائران کریمه اهل بیت(س) خواهد شد و از سوی دیگر، در صورت کلید زدن این کار، رسانه‌های مستقل نیز متقابلا به مطرح کردن برخی مسائل مستند از زمان مسئولیت به عهده داشتن این افراد می‌پردازند که سبب بی اعتمادی کامل مردم قم به این عده قلیل خواهد شد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdchiknz.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی فضایلی
خداوکیلی من کاری با نام وعنوان اینکه چه کسی این دوسه سال شهردار بوده ندارم
اما حقیقتا کارهای بزرگی توشهر انجام گرفته والان رومون میشه که شهر مقدس قم رو پایتخت تشیع بنامیم هرچند جای کار زیاد داره ولی سرعت سازندگی تواین دوسه سال خیلی بوده منو وخانواده ام همیشه وقتی توشهر حرکت میکنیم شهردار رو دعا میکنیم
خدا کنه این شهردار اگه کسالتی داشتند بهبودی پیدا کنند وبه خدمت جهاد گونه خودشون ادامه بدن
حسن
منم با متن بالا کاملا موافقم
تو این چند دوره که شهردار های زیادی اومدن دلبری از همه بیشتر کار کرده
خدایش کارنامه اش درخشان
خدا قوت
بله وقتي سالاريه و بلوار امين رو ببينيد ميگيد به به اما بريد منطقه اسايشگاه ١٨ متري حمام رو ببينيد، بعد قضاوت كنيد شهرداري خوب كار كرده يا نه. خيابوناش كثيف و پر از خاك به طوريكه يه ماشين با سرعت رد بشه كلي خاك بلند مي كنه، جدول هاي كنار خيابون كه ورودي به كوچه هاي فرعي هستن همه پوسيده و تبديل به دست انداز شدن، تو هر كوچه پس كوچه هاي خلوت سالاريه دو سه تا سرعت گير دار دارن اما اين خيابون كه دو مسجد توشه دو تا مدرسه اطرافشه و ظهرا و عصرا شلوغه و نوتور و ماشين با سرعت ميان فقط يه سرعت گير اول ١٨ متري گذاشتن اون اخرشم كه مثلا سرعت گير داره، مديريت جهادي فقط براي پول داراس
دلسوز
شهر ما مدیران بومی لازم داره چرا مسئولین سر در برف کرده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عماد
دوست دلسوزي كه دنبال مدير بومي ميگردد بايد به خاطر بياورند كه مديران سابق و حال حاضر بومي ما چه صدمات جبران ناپذيري را به شهر مقدس قم وارد كرده اند. البته اگر دوست دلسوز از دوستان يا اقوام مديران سابق نباشند؟!!!!!
مهدی
با سلام
حیف شد شهردار استعفا کرد خدا کنه شهردار بعدی پروژه های شروع شده رو ادامه بده و به امان خدا رها نکنه