?> خانواده تکواندوی قم 6 هزار نفر عضو دارد | قم نیوز
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 26532
منبع : قم خبر

خانواده تکواندوی قم 6 هزار نفر عضو دارد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت تکواندوی قم با بیان اینکه خانواده تکواندوی قم 6 هزار عضو دارد گفت: تمام اعضای جامعه تکواندوی قم برای ارتقای این رشته دست به دست هم دهند.
خانواده تکواندوی قم 6 هزار نفر عضو دارد
به گزارش قم نیوز، سید جواد حسینی در همایش مربیان و مسئولان تکواندوی استان قم که با حضور مسئولان کمتیه‌های هیئت تکواندو در مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد اظهار کرد: آینده تکواندوی قم بسیار روشن است و از مربیان حاضر در همایش می‌خواهم با برنامه ریزی منسجم و علمی و سازماندهی منابع در اختیار به پیشرفت این ورزش در استان کمک کنند.

وی گفت: این همایش با هدف بررسی مشکلات آموزشی در ورزش تکواندو در استان و بررسی آسیب‌های موجود در این رشته ورزشی برگزار شده و امیدواریم تمام اعضای جامعه تکواندوی قم دست به دست هم دهند و برای ازتقای جایگاه قم در این رشته رد سطح ملی تلاش کنند.

سرپرست هیئت تکواندوی قم افزود: خانواده تکواندوی قم ۶ هزار عضو دارد و وجود ۵۴ نفر مربی در استان، تکواندوی قم را دارای ظرفیتی قابل توجه و مثال زدنی کرده است.

مسئول بسیج ورزشکاران استان قم نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک روز ۱۷ شوال و پیروزی حضرت علی (ع) بر عمرو بن عبدود که به نام روز ورزش پهلوانی نامگذاری شده اظهار کرد: مقتدای همه ورزشکاران حضرت علی (ع) است و ورزشکاران باید ایشان را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

داود هاشمی ماد تکواندو را یکی از ورزش‌های اخلاق مدار خواند و خطاب به مربیان حاضر گفت: کارکرد شما تربیتی است و ورزشکاران نوجوان و جوان از مربیان ورزشی به مراتب بیشتر از مربیان دیگر تأثیر می‌پذیرند.

وی محور کار بسیج ورزشکاران را کار اخلاقی و تربیتی عنوان کرد و بر همکاری هیئت تکواندو و بسیج ورزشکاران به دلیل وجه اشتراک آن‌ها در رسالت تربیتی که دارند تأکید کرد.

هادی نادری دبیر همایش و مسئول کمیته مربیان هیئت تکواندو استان ضمن اشاره به برگزار نشدن مدت طولانی همایش مربیان، برگزاری این همایش را برای برطرف شدن نواقص و مرتفع شدن کاستی‌ها مثمر ثمر خواند.

نادری افزود: مقدمات دوره آموزش در جه ۲ و درجه ۳ مربیگری آماده شده است و مربیان پس از گذراندن دوره تئوری می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام نمایند.

مسئول کمیته مربیان هیئت تکواندو انتصاب روح الله طالبی و علی نادعلی به عنوان مربیان رشته کیوروگی و رشته پومسه استان را از اتفاقات خوب در تکواندو استان یاد کرد و همکاری دیگر مربیان را با این دو نفر خواستار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchimni.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما