دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 48592
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ اسكواش استان قم خبر داد

ميزباني قم از مسابقات اسكواش پسران كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ اسكواش استان قم از ميزباني قم براي برزگاري رقابت‌هاي اسكواش قهرماني پسران كشور با حضور تيم‌هاي استان‌هاي مختلف خبر داد.
رئيس هیأت‌‌ اسكواش استان قم خبر داد؛ ميزباني قم از مسابقات اسكواش پسران كشور
رئيس هیأت‌‌ اسكواش استان قم خبر داد؛ ميزباني قم از مسابقات اسكواش پسران كشور
به گزارش قم نیوز، احمد مولوی امروز اظهار کرد: اسکواش آرام آرام به جایگاهی رسیده که هم آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی و لیگ اسکواش کشور را به دست آورده و هم اینکه قابلیت و ظرفیت میزبانی از رقابت‌های کشوری این رشته را پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این رشته ورزشی در قم یکی از رشته‌های نوپا محسوب می‌شود و هنوز نیاز به زمان بیشتر داریم تا اسکواش را به مردم بشناسانیم، با آموزش‌های این رشته آشنا کنیم و به جذب استعدادها و نخبه‌های اسکواش از رده‌های سنی پایه بپردازیم تا اسکواش در قم رشد کند.

رئیس هیأت‌‌ اسکواش استان قم تصریح کرد: هنوز آنچنان که باید و شاید این رشته ورزشی در قم جا نیافتاده است و مردم شناخت آنچنانی از این رشته ندارند، به همین دلیل اصلی‌ترین اولویت فعالیت‌های هیأت‌‌ را آموزش و استعدادیابی این رشته ورزشی قرار داده‌ایم تا اسکواش از رده‌های پایه توسعه یابد.

وی خاطرنشان کرد: در تعامل با آموزش و پرورش استان قم، چندین دوره استعدادیابی این رشته ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر را برگزار کرده‌ایم و خوشبختانه از بین نفراتی که در این دوره‌ها حضور یافته‌اند، بازیکنان خوب، مستعد و آینده‌دار زیادی شناسایی شده‌اند و نوید روزهای خوب برای اسکواش قم را می‌دهند.

مولوی بیان کرد: کار آموزش و استعدادیابی موجب شد تا تبلیغ بسیار خوبی برای این رشته ورزشی نیز صورت بگیرد و از طریق دانش‌آموزان و والدین آنها که در سالن شیک و زیبای بین‌المللی اسکواش مجموعه ورزش شهدای هفتم‌تیر قم حضور می‌یافتند، جمع زیادی از شهروندان قمی را با این رشته آشنا کنیم.

وی تصریح کرد: تمام این اتفاقات من و تمام همکارانم در هیأت‌‌ اسکواش قم را بیش از پیش به آینده این رشته امیدوار کرده است و با توجه به امکانات خوبی که داریم، آمادگی خود را برای میزبانی رقابت‌های کشوری به فدراسیون اسکواش اعلام کردیم و قرار شد مسابقات اسکواش پسران کشور در رده‌های سنی 9 تا 11 سال مرداد ماه به میزبانی قم به انجام برسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchimnk.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما