شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 40572
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال؛

معارف ناب اهل بیت(ع)، گمشده امروز بشریت است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه علمیه استان قم بیان این که تلاش در مسیر نشر و ترویج آموزه های ائمه اطهار(ع) از جمله امام صادق(ع) از جمله رسالت های مهم حوزه است، خاطرنشان کرد: گمشده امروز بشر دست یابی به معارف ناب اهل بیت(ع) است؛ به ویژه از ناحیه امام صادق(ع) که احادیث و روایات بسیار گرانبهایی از ایشان به دست ما رسیده که عمل به آن ها ضامن سعادت انسان هاست.
معارف ناب اهل بیت(ع)، گمشده امروز بشریت است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال ضمن تسلیت سالروز شهادت رییس مذهب جعفری امام صادق(ع) ابراز داشت: ما در زمانه ای زندگی می کنیم که شاهد هجوم انواع و اقسام شبهات هستیم و در این میان طلاب و فضلای حوزه و اساتید و محققین در خط مقدم پاسخگویی به این شبهات و دفاع از حریم دین قرار دارند.

وی افزود: در واقع روحانیت و حوزه های علمیه به عنوان شاگردان مکتب امام صادق(ع) باید بتوانند که به تأسی از سیره و روش نورانی حضرت، به شبهات مختلف اعتقادی، دینی ، معرفتی ، اخلاقی و غیره به زبان روز و بر اساس اقتضائات جامعه پاسخ مستدل و منطقی داده و در هدایت نسل جوان بکوشند.

وی با بیان این که تلاش در مسیر نشر و ترویج آموزه های ائمه اطهار(ع) از جمله امام صادق(ع) از جمله رسالت های مهم حوزه است، خاطرنشان کرد: گمشده امروز بشر دست یابی به معارف ناب اهل بیت(ع) است؛ به ویژه از ناحیه امام صادق(ع) که احادیث و روایات بسیار گرانبهایی از ایشان به دست ما رسیده که عمل به آن ها ضامن سعادت انسان هاست.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال همچنین بر لزوم شناخت هر چه بیشتر و بهتر سیره و سنت امام صادق(ع) در جامعه امروز تاکید کرد و گفت: چنین ایام مناسبی بهترین فرصت است تا مردم و به خصوص نسل جوان را با ابعاد گوناگون سبک زندگی امام صادق(ع) آشنا نموده و به این وسیله نسخه بهتر زیستن و دست یابی به کمال و سعادت را به آن ها ارائه دهیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchimnk.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما