دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 25722

فتوای مراجع عظام تقلید برای پرداخت زکات فطره به بهزیستی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بهزیستی قم گفت: مراجع عظام تقلید برای پرداخت زکات فطره به بهزیستی فتوای موافق صادر کرده‌اند و از این رو بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطره اقدام می‌کند.
فتوای مراجع عظام تقلید برای پرداخت زکات فطره به بهزیستی
به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه با اشاره به امادگی سازمان بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره، اظهار کرد: سازمان بهزیستی مانند سال‌های گذشته برای جمع‌آوری فطریه مردم مؤمن استان آمادگی لازم را دارد و در این راستا نیز ۱۴۰ صندوق جمع آوری زکات فطره را در ۸۰ پایگاه استانی مستقر می‌کند.

مدیرکل بهزیستی قم با بیان نظریات مراجع تقلید و وزارت کشور، افزود: با استناد به فتوای امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله شبیری‌زنجانی، آیت‌الله موسوی‌اردبیلی، آیت‌الله فاضل‌لنکرانی(ره)، آیت‌الله سیستانی و آیت‌الله نوری‌همدانی مردم مؤمن و روزه دار می‌توانند زکات فطره خود را در اختیار سازمان بهزیستی قرار دهند.

وی با بیان وجود افراد نیازمند، سالخورده و بیمار تحت پوشش سازمان بهزیستی، عنوان کرد: زکات فطره جمع آوری شده از سوی سازمان بهزیستی به محض جمع آوری و شمارش در اختیار نیازمندان استان قرار می‌گیرد.

سلیقه با اشاره به پرداخت زکات فطره از طریق حساب بانکی، گفت: افرادی که مفق نشدند زکات فطره خود را در پایگاه‌ها پرداخت کنند، می‌توانند فطریه خود را به حساب ۵۵۰۰۰۰۰۰ بانک مهر ایران و حساب جام ۲۳۴۵۳۴۰۸۷۴ نزد بانک ملت واریز کنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdchiqni.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما