پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 26082

پیشکسوتان عرصه مطبوعات در گرامیداشت روز خبرنگار تجلیل خواهند شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم به مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: این مراسم روز شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۱ در تالار معصومیه استانداری برگزار خواهد شد و از خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه‌ی مطبوعات تجلیل به عمل خواهد آمد.
پیشکسوتان عرصه مطبوعات در گرامیداشت روز خبرنگار تجلیل خواهند شد
به گزارش قم نیوز، رسول خادم به تشکیل کمیته تکریم خبرنگاران اشاره کرد و گفت: به منظور بررسی چگونگی برگزاری شیوه های تکریم و تقدیر از تلاشگران رسانه ای استان، کمیته تکریم خبرنگاران با محوریت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از دو ماه پیش فعالیت خود را آغاز نمود.
وی افزود: در جلسات متعددی که در این کمیته برگزار شد، پس از بررسی و شناسایی فعالان رسانه ای در قم، مقرر شد تا به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل و تقدیر درخور و شایسته‌‌ برای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان با مشارکت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم به اهدای خون اصحاب رسانه در روز گذشته اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته انتقال خون و فرا رسیدن روز خبرنگار اصحاب رسانه در ادامه حرکت خیرخواهانه ملت شهیدپرور کشورمان در سازمان انتقال خون حضور یافته و با هدف حمایت و همدردی با کودکان و مردم غزه که این روزها حملات ددمنشانه اسرائیل را تحمل می‌کنند خون خود را که شاید ذره‌ی کوچکی از درد این مردم ستمدیده را درمان نکند اما تاثیرگذار باشد اهداء نماییم.
خادم بیان داشت: اصحاب رسانه با مشارکت بسیج رسانه قم به یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس جهت غبارروبی گلزار شهدای علی بن جعفر در این مکان حاضر شدند و با گلباران قبور شهدا و قرائت فاتحه بر سر مزار این عزیزان به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرده و یکبار دیگر با آرمان‌های این به حق پیوستگان تجدید عهد و پیمان بستند.
وی افزود: اصحاب رسانه در روز جمعه با هماهنگی که با ستاد نماز جمعه صورت گرفته است، در نماز باشکوه و دشمن شکن جمعه همانند همیشه شرکت خواهند داشت و بیعت خود را با مقام معظم رهبری مستحکم‌تر خواهند نمود و همچنین بعد از نماز جمعه با مشارکت روابط عمومی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با آیت‌ا... سعیدی امام جمعه و تولیت حرم حضرت معصومه(س) دیدار خواهیم داشت و بعد از دیدار نیز مراسم غبارروبی حرم مطهر بانوی کرامت توسط اصحاب رسانه انجام خواهد شد.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم به مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: این مراسم ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۸ مرداد ماه در تالار معصومیه استانداری برگزار خواهد شد و از خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه‌ی مطبوعات تجلیل به عمل خواهد آمد.
خادم افزود: با پیشنهاد خانه مطبوعات استان قم از آقایان حسین غفوری و حسن اسداللهی از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، سعید ناظرپناهی و مهدی حمیدی فر از روزنامه کیهان، سلمان حیدری با سابقه بیش از سه دهه فعالیت در مطبوعات به عنوان پیشکسوتان عرصه مطبوعات و رسانه و همچنین از خانواده‌ی مرحوم علی محمدی تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از خبرنگارانی که جزء خانواده‌ی شهدا هستند و همچنین خبرنگاران جانباز و ایثارگر به رسم یادبود، جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchivni.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما