جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 49942
منبع : روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم
در آستانه روز قدس صورت گرفت

اکران بیش از 3000 مترمربع بنر در 600 نقطه شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از طراحی و چاپ بیش از 3 هزار مترمربع بنر و اکران در 600 نقطه شهر در آستانه روز جهانی قدس خبر داد.
اکران بیش از 3000 مترمربع بنر در 600 نقطه شهر قم
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری قم برای آماده سازی شهر و فضاسازی عمومی در آستانه روز جهانی قدس اظهار کرد: با هماهنگی ارگان‌های فرهنگی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم پیش‌بینی‌های لازم برای امور فضاسازی شهری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آماده سازی صوت ثابت و برپایی جایگاه در میدان آستانه جنب مسجد امام حسن عسگری(ع) توسط شهرداری صورت خواهد گرفت گفت: رفع سد معبر، مسدودکردن، پاکسازی و شست‌وشوی میدان آستانه، مسیر راهپیمایی و اطراف مصلی قدس در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه تانکرهای آب در اطراف مصلی قدس برای وضوی نمازگزاران مستقر خواهند شد خاطرنشان کرد: اعزام 6 دستگاه بالابر و استقرار در نقاط اعلام شده به منظور پوشش کامل تصویری از راهپیمایی ، تامین 12 دستگاه خودرو وانت برای حمل صوت سیار، برپایی ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی، تامین نیروی خدمات شهری ، پاکسازی مسیر اصلی راهپیمایی از تبلیغات تجاری و شخصی از دیگر اقدامات همزمان با روز قدس است.

وی  از طراحی و چاپ بیش از 3 هزار مترمربع بنر به مناسب روز جهانی قدس خبر داد و تصریح کرد: به همین منظور اکران آنها در بیش از 600 نقطه از شهر و مسیر راهپیمایی در قالب بنرهای پرتابل، استرابورد، آویز و عرشه پل صورت گرفته است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchiwnk.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما