سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 46332
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

فقط سکوت کردم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برنامه موسیقی بحث برانگیز در شهر قم یک برنامه سالم و براساس فتوای رهبر معظم انقلاب بود، پس از آن برنامه بحث برانگیز، پاسخ رسانه ای در این خصوص ندادم و عکس العمل من سکوت بود.
فقط سکوت کردم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به جایگاه شهر قم اظهار کرد: این شهر، شهر اهل بیت(ع)، مرجعیت، حوزه‌های علمیه و انقلاب اسلامی است و باید شأن آن حفظ شود، نباید این مساله بهانه ای برای کم کاری در شهر قم باشد.

وی با بیان اینکه شهر قم پایتخت معنوی، علمی و فرهنگی کشور است و باید کارها در این شهر در شأن قم انجام شود ادامه داد: وقتی طلبه ای در شهر قم موسسه فرهنگی ایجاد می‌کند، شعاع فعالیت آن به مناطق مرزی کشور هم می‌رسد. برگزاری بزرگترین نمایشگاه کتاب استان پس از انقلاب اسلامی در دوره کوتاه مدیریت من اتفاق افتاد.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: باید موسیقی در شهر قم هم یک موسیقی معنوی و ارزشمند باشد، جشنواره‌های متعدد شعر و ادب همچون جشنواره شعر تقریب مذاهب اسلامی در دوره مدیریت من در استان برگزار شد.

دانشی با اشاره به دوره مدیریت خود در استان قم اظهار کرد: در این دوره کارهای بزرگی اتفاق افتاد، در دوره مدیریتم با پیگیری‌هایی که داشتم تالار شهر قم افتتاح شد و تا آنجا که توانستم در این دوره برای افتتاح این تالار تلاش کردم.

وی ادامه داد: برنامه موسیقی بحث برانگیز در شهر قم یک برنامه سالم و براساس فتوای رهبر معظم انقلاب بود. در این خصوص تنها به چند عکس استناد شد که راه صواب نبود، مرجعیت شیعه ناموس شیعه است و پس از آن برنامه بحث برانگیز، پاسخ رسانه ای در این خصوص ندادم، عکس العمل من پس از این جریانات سکوت بود و به احترام مراجع عظام تقلید در رسانه ها فقط عذرخواهی من نقل شد.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه در دوره مدیریتش تعداد دانشجویان دانشکده علمی و کاربردی ارشاد قم افزایش پیدا کرد، خاطرنشان کرد: احترام در حد اعلی به مرجعیت و حوزه‌های علمیه گذاشتم، از همکاران خودم در اداره ارشاد استان در دوره مدیریت به خاطر تلاش هایی که داشتند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdchixnk.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما