چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : 36694
مرحله نهایی لیگ بسکتبال با ویلچر کشور

ایثار ماهان‌تندیس قم در فکر انتقام

قم نيوز : قم نیوز: تیم ایثار ماهان‌تندیس قم در دومین مسابقه خود از مرحله پایانی رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور برابر هیئت البرز به میدان خواهد رفت.
ایثار ماهان‌تندیس قم در فکر انتقام
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان دیدارهای آخرین مرحله از فصل جاری لیگ باشگاه‌های کشور از صبح پانزدهمین روز دی‌ماه در قم به انجام می‌رسد و نماینده قم در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در خانه به مصاف رقبا می‌رود.

در واقع با حضور چهار تیم از استان‌های قم، البرز، اردبیل و آذربایجان غربی مرحله پایانی فصل جاری مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های ایران برای تعیین تیم قهرمان فصل ۱۳۹۴ و معرفی دو صعود کننده به بازی‌های فصل آینده لیگ دسته اول کشور پانزدهم و شانزدهم بهمن ماه در قم به انجام می‌رسد.

بسکتبالیست‌های تیم ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم بعد از رویارویی با تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری ارومیه که یک بازی سخت و نفس‌گیر بود اکنون با هدف کسب نتیجه‌ای که این تیم را به قهرمانی نزدیک کند برابر تیم هیئت جانبازان و معلولین البرز صف‌آرایی خواهد کرد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب)‌ قم با هدایت عباس خاکی سرمربی موفق و کارنامه‌دار خود و حضور حامی خراسانی به عنوان مربی امسال در مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور پرقدرتی داشته و بعد از قهرمانی در مرحله مقدماتی اکنون میزبان مرحله نهایی است و در فکر حفظ جام در خانه است.

این نخستین‌ حضور این تیم به نمایندگی از قم در مسابقات قهرمانی لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و ایثار ماهان‌تندیس (ب) با هدف کسب مقام قهرمانی و به دست آوردن مجوز صعود به لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر ایران گام خود را با قدرت برداشته است و دو بازی دیگر تا قهرمانی فاصله دارد.

ایثار ماهان‌تندیس (ب)، تیم دوم باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان ایثار استان قم است که با کادر اجرایی و بازیکنان مستعد بومی پا به مسابقات فصل ۹۴ لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور گذاشته و رقابت‌های این تیم در مرحله مقدماتی با کسب سه پیروزی و یک باخت برابر تیم‌های هیئت البرز و بم برگزار شد.

نماینده قم در گروه نخست مرحله مقدماتی در هر دو دیدار خود با تیم هیئت جانبازان و معلولین بم به برتری دست یافت و در جدال با هیئت البرز یک برد و یک باخت کسب کرد اما به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی رسیده و امروز یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود را برابر تیم هیئت البرز انجام می‌دهد.

مصاف تیم‌های ایثار ماهان تندیس قم و هیئت البرز، بدون‌تردید یکی از بازی‌های جذاب مرحله نهایی لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سالن شهدای بهزیستی قم خواهد بود، دیداری که علاوه بر اهمیت امتیازات آن در راه موفقیت دو تیم در لیگ امسال، برای نماینده قم جنبه انتقامی نیز دارد زیرا ایثار ماهان‌تندیس (ب) در دور دوم مرحله مقدماتی در کرج تنها باخت خود را برابر تیم هیئت البرز متحمل شد.

اکنون نوبت به سومین رویارویی ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم و هیئت البرز در مسابقات این فصل لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور رسیده و این دو تیم در دیداری حساس از دومین مرحله لیگ امسال عصر روز پنجشنبه پانزدهم بهمن ماه در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchk-nx.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما