سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 34614
وکیل شرکت نفت:

بابک زنجانی تنها مشکل مسئولان نفت در دوران تحریم بود

قم نيوز : قم نگار: وکیل مدافع شرکت نفت با اشاره به فروش ده‌ها میلیارد دلار نفت در دوران تحریم و بازگشت پول‌ها به کشور گفت: تنها موردی که مسئولان نفت در تحریم با آن به مشلکل خوردند بانک زنجانی بود.
بابک زنجانی تنها مشکل مسئولان نفت در دوران تحریم بود
به گزارش قم نگار، غلامرضا مهدوی به دنبال اظهارات وکیل مدافع بابک زنجانی در پانزدهمین جلسه محاکمه متهمان نفتی اظهار کرد: موضوع تحریم بر همگان روشن بود اما باید یک واقعیت مورد توجه قرار گیرد و آن این است که در همان شرایط تحریم آقای «س.ج» که اگر اجازه بدهید در یک جلسه غیرعلنی حضور یافته و توضیحاتی را ارائه کند، اقداماتی را انجام داد که باید دستش را بوسید.

وکیل شرکت ملی نفت ایران اضافه کرد: در آن مقطع بیش از ده‌ها میلیارد محموله‌های نفتی توسط آقای «س.ج» و مسئولان نفت فروخته شد و پولش هم به کشور بازگشت و تنها موردی که مسئولان نفت در دوران تحریم با آن به مشکل خوردند همین بابک زنجانی بود.

در ادامه رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی در پاسخ به اظهارات وکیل شرکت نفت گفت: بیش از ۱۰ مشتری وجود دارد که در آن مقطع نفت را از ایران خریدند و پولش را نیز ندادند. اینکه وکیل شرکت نفت مدعی می‌شود تنها مشکل و معضل شرکت نفت بابک زنجانی بود، یک ادعاست و من نیز خلاف این ادعا را دارم اما تشخیص با دادگاه است.

وی اضافه کرد: حسب آمار و ارقام و اطلاعات به واسطه تحریم‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از اشخاص، شرکتها و کشورها بابت صادرات نفت و محموله‌های نفتی طلبکار هستیم.

وکیل بابک زنجانی افزود: اینکه ادعا می‌شود جای آن ۱۰۰ میلیارد دلار امن است و همین ۲ میلیارد مربوط به موکل در جای ناامنی قرار دارد درست نیست. البته تردیدی نیست که بدهی باید پرداخت و حقوق بیت‌المال استیفا شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchk-nx.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما